ابوالفضل پایداری: فعالیت بیش از 25000 همکار در گروه میهن

مهندس ابوالفضل پایداری از فعالیت و اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر همکار به طور مستقیم، در گروه صنعتی میهن خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی میهن، با اعلام این خبر ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن، اظهار داشت:  با توجه به اهداف تولید ملی و اهمیت اشتغال زایی که همواره مورد تاکید " حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن" است، توانسته ایم تا با حضور ۲۵ هزار نفر همکار در خانواده بزرگ میهن به سوی این مهم حرکت کنیم .

 

ابوالفضل پایداری، در ادامه از تلاش گروه صنعتی میهن برای گسترش عرصه های تولیدی و خدماتی به منظور افزایش اشتغال زایی خبر داد تا خانواده میهن بیش از پیش به نمونه ای پویا از تحقق کارآفرینی و شکوفایی تولید داخلی، تبدیل شود .

 

وی با تاکید بر اینکه توجه به نوآوری، کیفیت عالی و تداوم اعتماد مصرف کنندگان عزیز، از موضوعات بسیار مهم در گروه صنعتی میهن است، تصریح کرد: با لطف پروردگار و تلاش همکارانمان برای ارتقاء کیفیت طی دهه ها و سال های گذشته، همواره گروه میهن در عرصه تولید محصولات لبنی و بستنی و ... مورد اعتماد و عنایت هم میهنان عزیزمان بوده که این افتخار حاصل توجه و تاکید بسیار عمیق بنیاگذار این مجموعه است .

 

مهندس پایداری با توجه به موفقیت گروه صنعتی میهن در تولید و عرضه محصولات جدید، متذکر شد: این مجموعه حتی پس از دوره های زمانی کوتاه، توانسته است برندهای خود را در گروه محصولات متنوع و جدید نیز، با اتکاء به کیفیت به جایگاه مطلوبی از لحاظ اقبال مصرف کنندگان ارتقاء دهد.

 

وی تلاش برای تکمیل زنجیره تولید و عرضه محصولات متفاوت را از ارزش های اساسی گروه صنعتی میهن نامید و اضافه کرد: به عنوان نمونه، میهن برای مراقبت از کیفیت تولید و استفاده از شیر تازه و سالم، اقدام به راه اندازی دامداری های غزال یک و دو، در صنعت دامپروری با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری های روز کرده است.

 

مدیرعامل گروه صنعتی میهن ادامه داد: استفاده از فناوری های پیشرفته در این گروه موجب شده است تا شهر لبنیات میهن در سطح بین المللی بدرخشد و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و امکانات بتواند باکیفیت ترین محصول را تولید کند تا جایی که امروزه نه تنها در سراسر  کشور عزیزمان بلکه در بسیاری از کشورها نیز شاهد حضور موفق محصولات میهن هستیم.

 

ابوالفضل پایداری، اعتماد طولانی مدت هم میهنان عزیزمان به میهن و این گروه صنعتی را ارج نهاد و گفت: برای پاسخگویی بهتر به این اعتماد، صنعت پخش مویرگی حتی برای دورترین نقاط کشور را گسترش داده ایم و همچنین با ایجاد و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت، مینی دیلی مارت، وال مارکت و فروشگاه اینترنتی آلین لند سعی بر بهبود بیش از پیش آن داریم تا محصولات گروه میهن به راحتی در دسترس عموم باشد.

 

ابوالفضل پایداری و حاج ایوب پایداری

 

وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی میهن با شرکت ها و زیرمجموعه های متنوع خود در عموم حوزه های صنعت در خدمت  مردم عزیز کشورمان است، افزود: سال 1400، پنجاهمین سال آغاز به کار بنیانگذار گرانقدر گروه میهن است و تمام این دستاوردها پس از لطف خدا حاصل نیت خیر و زحمات پدرم حاج ایوب پایداری است و تمام اعضای پرتلاش مجموعه میهن نیز با الگو قراردادن ایشان به منظور رشد و تعالی تولید و صنعت ملـی، لحظه ای از تلاش و تکاپو برکنار نمی مانند.

 

مدیرعامل گروه صنعتی میهن در پایان روز ملی صنعت و معدن، که روز ارج نهادن به تلاش پویندگان عرصه صنعت و معدن کشور است را بار دیگر به تمام تلاشگران این عرصه از جمله کارآفرینان، مدیران و تمامی کارکنان و کارگران عزیز تبریک و تهنیت گفت.

کد خبر 132720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha