مدیرعامل جدید کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران معرفی شد

اسماعیل صادقی به عنوان مدیرعامل جدید مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) معرفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، بهزاد اعتمادی معاون حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، در این مراسم افزایش بهره وری و تزریق انگیزه بیش از پیش و جوانگرایی در عین کارآزمودگی را از اهم سیاستهای ایدرو در فرایند جابجایی مدیران برشمرد.

وی اقدامات سال های اخیر ایزوایکو به ویژه در شرایط تحریم برای خدمات رسانی به ناوگان دریایی کشور را ارزشمند برشمرد و بر لزوم روزآمدسازی و افزایش کمی و کیفی قراردادهای ساخت ، تعمیرات و پشتیبانی انواع شناورها از جمله شناورهای بزرگ تاکید کرد.

 

ایوایکو



اعتمادی همچنین ساخت و تعمیر انواع سازه های دریایی از جمله تاسیسات صنایع انرژی از قبیل سکو های گازی را دستاورد مناسب ایدرو و ایزو ایکو در سالهای اخیر عنوان کرد.

اسماعیل صادقی که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع دربایی و کشتی سازی دارد از سال ۱۳۸۵ در مجموعه ایزوایکو مسولیتهای مدیریتی داشته است .

معاونت مجتمع ایزوایکو ، مدیرعامل کشتی سازی عظیم گسترش ، عضویت هیات مدیره و مدیریت اجرایی در کشتی سازی های ندیم و بحر گسترش ( تابعه ایزوایکو) و نیز مدیریت سازه در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا از جمله سوابق وی است.

در این مراسم همچنین از خدمات ۱۰ ساله رضاییان مدیرعامل سابق ایزوایکو تقدیر شد.

کد خبر 132899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین علیمردانی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    وجود اقای مهندس صادقی غنیمت بزرگی برای مجموعه است،با توجه به مدیریت خوب و سوابق درخشان ایشان در مجموعه امید است ،این صنعت با دستان ایشان با کمک عزیزان زحمت کش جان دوباره ای گیرد.