کد خبر 133219
۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
طرح کامیون در ۵۰ نقطه از تهران اجرا می‌شود

رئیس یگان عملیات پلیس راهور گفت: در ۵۰ نقطه از شهر تهران این طرح را اجرا می‌کنیم و تیم‌های پلیس مستقر هستند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حمید حمیدی رئیس یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تخلفات وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر اظهار کرد: تخلفات وسایل نقلیه سنگین برای قانونگذار اهمیت بسیار زیادی دارد و تقریبا ۲ برابر است، به همین دلیل محدودیت‌های زیادی برای آن‌ها اعمال شده برای مثال نمره منفی آن‌ها با پلاک‌های شخصی متفاوت است.

وی درباره اجرای طرح کامیون، بیان کرد: ما در ۵۰ نقطه از شهر تهران این طرح را اجرا می‌کنیم و تیم‌های پلیس مستقر هستند، کامیون‌ها پس از ورود به مبادی ممنوعه، ۹۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و تا پایان محدودیت هم آن‌ها را نگه می‌داریم، البته این محدودیت تا ساعت ۲۳ همان شب است.

رئیس یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در گذشته میزان تردد این کامیون‌ها بسیار بالا بود، اما در حال حاضر به زیر ۱۰ درصد رسیده یعنی همکاران کاملا کنترل می‌کنند، اما تردد آن‌ها از ۲۳ شب تا ۵ صبح آزاد است.

سرهنگ حمیدی تاکید کرد: طول و عرض زیاد کامیون‌ها باعث شده پلیس آن‌ها را آشکارسازی کند، به همین دلیل با نور‌های شبرنگ نشان داده می‌شوند تا قابل رویت برای رانندگان دیگر باشند.

وی یادآور شد: هر شب بالغ بر ۴ هزار وسیله نقلیه سنگین را اعمال قانون می‌کنیم و در مواردی هم توقیف آن‌ها انجام می‌شود و پلیس کوتاه نیامده است.

کد خبر 133219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha