مدیرعامل مرکز توسعه فرهنگی و اجتماعی از برگزاری مراسم «سفره‌های کرامت پدری» به‌مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) به منظور تکریم از دختران شهدای فاطمیون و بی سرپرست برای دومین بار در کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا اشراقیان در گفتگویی ضمن اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام با عنوان «سفره‌های کرامت پدری» که به همت مرکز توسعه فرهنگی و اجتماعی(سازمان مردم نهاد) و حسینیه مبارکه محبان الزهرا سلام‌الله علیها(یوسف آباد) برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای دومین سال پیاپی در کشور امسال این مراسم در روز 6 صفر(22شهریور ماه) مقارن با ایام شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) در امامزاده عبدالله شهرری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌‌که در این روز سفره‌ اکرام مومنانه ویژه پذیرایی دختران شهدای فاطمیون و بی سرپرست برپا خواهد شد، گفت: امسال به‌دلیل محدودیت های کرونایی مراسم را محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرده و حدود 200 نفر از ایتام 2 تا 6 ساله به ‌همراه مادرانشان حضور خواهند داشت؛ که پس از اجرای برنامه‌ای به‌منظور آشنایی این عزیزان با شخصیت حضرت رقیه(سلام الله علیها)، هدایایی به عنوان یادگاری به آنها اعطا خواهد شد.

اشراقیان تصریح کرد: این مجموعه به‌طورکلی نزدیک به ششصد خانواده یتیم را از مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌دهد؛ این خانواده ها به فراخور نوع نیازشان تحت پوشش خدمات حمایتی این مرکز قرار دارند.

وی در پایان، برپایی «سفره‌های کرامت پدری» بصورت هرساله و در ایام شهادت حضرت رقیه سلام‌الله علیها را حرکتی ارزشمند دانست و در راستای سایر فعالیت های محرم و صفر از اهتمام این مرکز جهت ادامه این پویش خیرخواهانه در جهت شناخت و الفت دختران با دخت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) خبر داد.

 


 

کد خبر 134094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha