روند کاهشی تصادفات در ۶ ماهه اول امسال

رئیس پلیس راهور تهران گفت:در ۶ ماه اول سال افزایش تصادفات نداشتیم بلکه روند کاهشی بوده است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس جهت کاهش ترافیک و تصادف اظهار کرد: در یازده سال گذشته خصوصا سه سال اخیر، روند کاهشی تصادفات ما تداوم داشته و در این خصوص خوشبختانه توسط پلیس راهور کارهایی هم انجام شده، به همین دلیل سخت‌ترین سال کاری ما امسال بود.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال 1400، کارگروه‌های مشترکی با شهرداران مناطق تهران برگزار کردیم و محله‌های حادثه خیز شناسایی شد و اصلاح‌های مهندسی انجام گرفت، زیرا این اقدامات می‌توانست در کاهش تصادفات و ترافیک موثر باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: به صورت روزمره با رسانه‌های جمعی و فضای مجازی اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی را انجام می‌دهیم در حوزه انضباط ترافیکی طرح‌های مختلفی اجرایی شده و در بحث ساماندهی موتورسیکلت‌ها ها هم با طرح موتوریار پیش بردیم که اثرات خوبی داشت.

سردار حمیدی گفت: در 6 ماه اول سال افزایش تصادفات نداشتیم بلکه روند کاهشی داشتیم البته مورد تایید ما نیست و تا رسیدن به کاهش جدی تصادفات و انضباط بیشتر فاصله زیادی داریم، امیدواریم تمامی بخش‌ها به ما کمک کنند تا به توقیفات بیشتری برسیم.

کد خبر 134787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha