جهش قابل توجه در فرایند دستگاه های تست خستگی و تست جاده رینگ

با نصب نرم افزار و سخت افزارهای مربوطه و ویرایش PLC دستگاه ها در شرکت تولید رینگ سایپا، شاهد جهش قابل توجهی در فرآیند دستگاه های تست خستگی و تست جاده در کوتاه ترین زمان ممکن شدیم.

به گزارش پرشین خودرو، فاضل قیم؛ مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت تولید رینگ سایپا، با اعلام این خبر اظهار داشت: ارتقاء، هوشمند کردن و راه اندازی دستگاه تست خستگی و تست جاده برای بالابردن سطح کیفی محصولات شرکت تولید رینگ سایپا انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی هم تراز با کمیت آن یکی از دغدغه های اصلی مجموعه است، اظهار داشت: با تیم فنی، پرتلاش و کوشش شرکت، تصمیم بر این گرفتیم تا ابتدا به سراغ دو دستگاه تست خستگی و تست جاده رفته و از آنجا استارت کار را کلید بزنیم که به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش فنی و اندوخته های چندین ساله با نصب نرم افزار و سخت افزارهای مربوطه و ویرایش PLC دستگاه ها توانستیم در کوتاه ترین زمان ممکن، جهش قابل توجهی در فرآیند دستگاه های تست خستگی و تست جاده ایجاد کنیم، به نحوی که قطعا مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.

قیم، متذکر شد: در واقع شرکت در سال های اخیر با مشکلات جدی در زمینه فعالیت تست های فوق الذکر دست و پنجه نرم می کرد که با ارتقاء، هوشمند کردن و راه اندازی دوباره دستگاه ها، فصل نوینی در پیشرفت سطح کیفی محصولات تولیدی شرکت رینگ سایپا به ثبت خواهد رسید.

یادآور می شود که تست خستگی رینگ فولادی در RPM یعنی اینکه رینگ های تولیدی در دورهای مختلف تحت فشارهای جانبی توسط دستگاه قرار می گیرد و چنانچه ترک یا شکستگی مویی در آن ایجاد شود با انجام عملیات PT تشخیص داده خواهد شد و پس از آن فرایند تولید برای تولید محصول با کیفیت و بدون هیچ گونه مشکلی اصلاح می شود.

کد خبر 134837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha