کد خبر 134854
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
گام بلند بانک ایران زمین در خدمات دهی نوین

این روزها به لطف فعالیت های نوین بانکداری در ایران دیگر شاهد صف های طولانی در شعب بانک ها نیستیم و مراجعه حضوری هموطنان به شعب بانک کاهش یافته است و این امر موجب بالا رفتن خدمات رسانی بانک ها به مشتریان شان شده است.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از نخستین بانک های کشورمان در حوزه بانکداری نوین بانک ایران زمین است؛ به طوری که بانک ایران زمین این روزها با ارائه خدمات آنلاین سرعت خدمات رسانی به هموطنان را بالا برده و این امر موجب کاهش تردد شهروندان در سطح شهر آن هم در شرایط کرونایی شده و کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و کاهش بار ترافیک معابر شهری را نیز به ارمغان آوره است، همچنین مشتریان در محیط خانه به تمام امورات بانکی خود می پردازند.

سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، در خصوص نحوه خدمات دهی نوین در این بانک می گوید: در یک دهه اخیر با توجه به گسترش کاربرد شبکه ها و رسانه های اجتماعی و دسترسی آسان و آسوده شهروندان به دنیای مجازی و آنلاین و نرخ نفوذ بالای استفاده از انواع تلفن های همراه هوشمند در بین اقشار گوناگون جامعه روش خدمات دهی بانکداری نیز مورد تحول قرار گرفته و به نوعی بانکداری را از نگاه سنتی به سمت و سوی فناوری سوق داده است.

وی می افزاید: شاید بتوان گفت با روی کار آمدن دنیای مجازی و تلفن های هوشمند انقلابی در صنعت بانکداری به وجود آمده است و خدمات دهی مطلوب تری را برای شهروندان به وجود آورده است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه می دهد: سهولت و دسترسی آسوده شهروندان به حساب های شخصی شان در هر زمان از شبانه روز نشانه تغییر رویکرد در صنعت بانکی کشورمان است که خوشبختانه در این زمینه بانک ایران زمین به عنوان یکی از نخستین بانک های کشور در این راستا اقدامات ارزشمندی را برای آسایش مشتریان انجام داده است.

وی عنوان می کند: امروز خدمات دهی نوین در نظام بانکداری دیگر یک خدمات لوکس نیست بلکه دریافت سرویس های نوین یک ضرورت در خدمات دهی به حساب می آید.

خدمات دهی بالای اینترنتی کارت های بانک ایران زمین

استاد در خصوص خدمات نوین بانکداری در بانک ایران زمین پرداخت، می گوید: موجودی ، صورتحساب (۴ گردش آخر)انتقال وجه کارت به کارت ، پرداخت قبض (عادی و دسته ای)، مشاهده قبوض ، سرویس پرداخت (خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری)، مسدودی کارت، پرداخت اقساط تسهیلات و مشاهده خریدها از جمله خدمات دهی اینترنت بانک در بانک ایران زمین است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین به سرویس های خدمات اینترنتی کارت های عضو شتاب این بانک نیزشاره می کند، می افزاید: پرداخت قبض (عادی و دسته ای) مشاهده قبوض، سرویس پرداخت( خرید شارژ سیم کارت های اعتباری) و مشاده خریدها نیز امکان پذیر خواهد بود.
دریافت رمز اینترنتی جهت خرید اینترنتی

وی به مراحل دریافت رمز خرید اینترنتی جهت خرید در اینترنت نیز اشاره می کند، تصریح می کند: کارت ایران زمین خود را در پایانه خودپرداز بانک ایران زمین (ATM) قرار دهید و سپس رمز کارت خود را وارد نموده و کلید ثبت را فشاردهید و دکمه مقابل گزینه تغییر رمز را فشار دهید.

استاد ادامه می دهد: گزینه تغییر رمز خرید اینترنتی انتخاب شود و رمز مورد نظر خود را بین ۵ تا ۱۲ رقم وارد نمایید و مجددا طبق فرمان سیستم رمز را تکرار کنید و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات، رمز خرید اینترنتی جدید شما فعال شده و کد CVV2 به همراه تاریخ انقضاء آن بر روی رسید دستگاه چاپ شده و تحویل می شود.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین به موضوع انسداد کارت بانکی اشاره می کند، می گوید: در صورت مفقود شدن کارت، انسداد کارت از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، خدمات اینترنتی کارت ایران زمین امکان پذیر است.
هشدارها را جدید بگیرید

وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد که برای ورود به خدمات اینترنتی کارت از وجود قفل امنیتی بر روی صفحه اول مطمئن شده و در صورت عدم وجود آن از ورود اطلاعات خودداری کنید.

استاد خاطرنشان می کند: زمان وارد نمودن کد CVV2 و رمز دوم اینترنتی کارت حتماً از کیبورد مجازی تعبیه شده بر روی صفحه مورد نظر استفاده شود و همچنین از پرداخت های الکترونیکی از طریق سایت هایی که برای موسسات غیرمعتبر و ناشناس در اینترنت مشغول به فعالیت می باشند، جداً خودداری شود.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در پایان خارنشان کرد: حتی الامکان از کافی نت های غیر معتبر برای پرداختهای اینترنتی استفاده نشود و در صورت نیاز برای ورود اطلاعات کارت ازصفحه کلید مجازی استفاده شود.

کد خبر 134854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha