توقف تولید خودرو SWM در سیف خودرو!

شرکت سیف خودرو که این روزها ظاهرا در حال تولید دست و پا شکسته خودرو SWM G01 است به دلیل نبود جلو پنجره، خودروهای تولید شده را به صورت ناقص در پارکینگ دپو می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیف خودرو از روزهای نخست فعالیت با بیسو یکی از شرکت هایی بود که با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می کرد، از دریافت پول برای تست درایو خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد تا ناتوانی در تعهدات معوق حواشی ای بود که همواره یار و همراه این شرکت داخلی بوده است.

در ماه های اخیر مشکلات مونتاژی نیز به محصولات شرکت سیف خودرو افزوده شده است و خریداران بسیاری در فضای مجازی از این موضوع گله مند هستند.

مواردی نظیر روشن و خاموش شدن چراغ ایربگ و چراغ چک بعد از عبور از روی دست انداز(به گفته مالکان خودرو) یا خاموش شدن ناگهانی خودرو و ... از جمله این ایرادهای مونتاژی است چرا که به اذعان مالکان این خودرو، این نقص ها با دست زدن به سوکت های درون کاپوت و کابین برای مدتی برطرف می شود.

به هر حال این ایرادها از چشم بازرسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز دور نمانده و یکی از مهمترین دلایل کم ستاره بودن SWM G01 یقینا همین ایرادهای مونتاژی بوده است.

در ادامه مشکلات سیف خودرو در حوزه تولید خودرو، بر اساس اطلاعات رسیده به پرشین خودرو، سیف خودرو این بار با مشکل کمبود جلوپنجره مواجه شده و ناچار به دپوی خودروهای ناقص در محل کارخانه شده است.

البته کمبود قطعه در این روزهای خودروسازی ایران و حتی جهان امری طبیعی است اما معمولا این کمبود در خودروسازی ایران مربوط به قطعات های.تک می شود نه قطعات پلاستیکی خودرو!

این امر نشان می دهد که سیف خودرو در مبحث داخلی سازی قطعات نیز احتمالا با مشکلاتی مواجه است که نتوانسته این قطعه ساده را تولید داخلی کند و همچنان باید منتظر ورود این قطعه ساده از چین باشد!

یادآور می شود که شرکت سیف خودرو در سال 97 با حضور در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، تلاش کرد تا سهم داخلی سازی محصولات خود را افزایش دهد..

کد خبر 134879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha