آخر هفته ای با گردش در دنیای خودروهای کلاسیک ب.ام.و

یکی از فعال ترین بخش های پرشیاخودرو در روزهای گذشته واحد پرشیاکلاسیک بوده است که وظیفه بازسازی ب.ام.و های کلاسیک را بر عهده دارد و در همین راستا پرشیا کلاسیک روز جمعه یک نمایش عمومی از خودروهای بازسازی شده ب ام و خواهد داشت.

فرشید آصفی/ به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، واحد پرشیاکلاسیک که صرفا با هدف حفظ، نگهداری، بازسازی و فروش خودروهای کلاسیک ب ام و تشکیل شده بود بنا دارد در آخرین روز از فستیوال تجربه پریمیوم پرشیاخودرو، نمایشی از خودروهای کلاسیک ب ام و داشته باشد.

پرشیا کلاسیک از سال پیش که راه اندازی شده تا امروز سعی کرده است تا بازسازی خودروهای قدیمی ب ام و را به صورتی استاندارد انجام دهد.

 

گزارش و ویدئویی از موتورسیکلت ب ام و ارتش نازی را اینجا بخوانید
 

تصاویر این موتورسیکلت های ارزشمند را اینجا ببینید

 

واحد کلاسیک پرشیا خودرو با استفاده از قطعات اصلی، خودروهای قدیمی را بازسازی و وارد شبکه فروش این شرکت می کند.

در اصل باید گفت پرشیا کلاسیک یکی از نخستین مجموعه هایی بود که وارد بازسازی خودروهای قدیمی به صورت استاندارد شده است.

 

پرشیا کلاسیک



پرشیا کلاسیک که در روزهای گذشته اقدام به برگزاری رودشو خودروهای کلاسیک در نمایندگی های مجاز خود کرده است این برنامه را در محل شرکت نیز برگزار خواهد کرد تا با توجه به فضای بیشت، میزبان تعداد بیشتری از علاقمندان باشد.


در کنار مبحث فروش که وظیفه سازمانی هر مجموعه ای است پرشیا خودرو تلاش کرده تا با برگزاری چنین مراسمی به معرفی سازوکار نگهداری و بازسازی این خودروهای ارزشمند نیز بپردازد.

روز جمعه و در آخرین روز از فستیوال تجربه پرمیوم پرشیاخودرو، علاقمندان خودروهای کلاسیک می توانند در محل این شرکت حضور پیدا کنند.

یادآور می شود، فستیوال سراسری تجریه پریمیوم از 25 مهرماه در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر شش جاده مخصوص تهران-کرج و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در شهرهای شیراز، اهواز، ساری، مشهد، زنجان و کرمان آغاز شده است و تا روز جمعه 30 مهرماه جاری دایر خواهد بود.

همچنین در روز پایانی جشنواره به تعدادی از بازدید کنندگان به قید قرعه هدایای نفیس از اکسسوری و لایف استایل ب ام و اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir مراجعه کنند.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

 

#فرشید_آصفی

کد خبر 134887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha