کد خبر 134973
۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
استلانتیس، DS را در چین حفظ می‌کند

کارلوس تاوارس مدیر عامل استلانتیس بعد از شکل گیری این برند از ادغام فیات کرایسلر با پژوسیتروئن وعده داد که از همه ی 14 برندی که زیر چتر آن قرار گرفته، محافظت نماید به شرط آن که هر برند روی قوی تری بازار و سگمنت تخصصی خود تمرکز داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو، با ادغام فیات کرایسلر با پژوسیتروئن، برند استلانتیس شکل گرفته که اکنون مقام چهارم خودروسازی دنیا را در اختیار دارد. با این که برند دی اس، شاخه پرتجمل کمپانی سیتروئن، عملکرد خوبی در زمینه فروش در بازار چین نداشته، به فعالیت خود در این کشور ادامه خواهد داد و به گفته ی بئاتریس فوشر Beatrice Foucher، مدیر برند دی اس، در سال آینده از برنامه جدید خود برای تقویت و بهبود فروش رونمایی خواهد شد.

استلانتیس بعد از سقوط فروش دی اس در چین، سهام خود را در سایت محلی این برند در معرض فروش قرار داد. با این حال فوشر به خبرنگاران گفته است که: «در حال حاضر هیچ تغییر در وضعیت دی اس اتفاق نیفتاده است. برنامه این است که در چین فعالیت ها ادامه پیدا کند.»

قرار است که تاوارس همان اوایل سال 2022 برنامه خود را برای احیای فروش در بازار چین معرفی نماید. بخشی از آن برنامه تمرکز روی تولید خودروی اُپل 100 درصد برقی است و برای این کار از یکی از کارخانه های جوینت ونچرش با شرکت خودروسازی چینی GAC استفاده خواهد کرد. این کارخانه در تولید برند جیپ تخصص پیدا کرده است.

دی اس،‌ یکی از برندهای ممتاز استلانتیس به حساب می آید و در کنار آلفارمئو و لانچیا قرار است پلتفرم برقی اندازه متوسط گروه را با عنوان STLA Medium افتتاح کرده و اولین محصول جدید آن از سال 2024 به بازار عرضه شود.

کد خبر 134973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha