کد خبر 135318
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
لوسترهای دست ساز سیسانه

در این خبر توضیحاتی درباره محصولات و روند کاری شیدا ابراهیم بیگی مالک و مدیر برند سیسانه می خوانید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تیتر برتر، نوشته ها و گفته های شیدا ابراهیم بیگی را درباره ساخت محصولاتشان می خوانید: اینجانب شیدا ابراهیم بیگی مالک و مدیر برند سیسانه اولین تولید کننده لوستر و آباژور و چراغهای زمینی نخی جئومتریک( هندسی) در ایران، با هدف حمایت از صنایع دستی و اشتغال زایی برای افرادی که متاسفانه در دوران کرونا کارشون رو از دست دادند و یا افرادی که به انجام کارهای هنری خلاقانه علاقه مند هستند ایده اصلی را از مبدا کشور فرانسه گرفته و با یکسری تغییرات تولید را در کرج شروع کرده و پذیرای هرگونه سرمایه گذار و یا اعطای نمایندگی می باشم.

در این محصولات هیچ گونه قسمت تجزیه ناپذیر وجود ندارد و تمامی از چوب و نخ کتان ساخته شده که کاملا قابل تجزیه و بازیافت و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

طراحی این محصولات به شکلی است که درصورتی شما از لامپ های کم مصرف استفاده کنید هیچ گونه اشتعالی وجود نخواهد داشت و نور ملایم و لطیفی که ایجاد میکند باعث افزایش آرامش و طراحی داخلی بسیار بکر و خاص می نماید.

 

سیسانه


محصولات سیسانه قابل استفاده در منازل، رستوران، کافه، مهدکودک، استدیو، سالن های آرایشی ، فروشگاه ، آموزشگاه،و هتل و سالن های بزرگ و….می باشد.

سایز و رنگ بندی با توجه به سلیقه مشتری کاملا متغیر بوده و امکان دریافت هر نوع سفارش با هر سایز و رنگ سازمانی وجود دارد.

ماموریت سیسانه تنها به تولید داخلی بسنده نکرده و در آینده خیلی نزدیک به صادرات کشورهای اطراف مشغول خواهیم بود و درضمن ورکشاپ هایی در جهت آموزش بافت و ساخت این محصول نو و خلاقانه برای علاقه مندان در نظر داریم.

 

راه های ارتباطی: 

Sheidabeigi@gmail.com  :    ایمیل   

@sisaneh     :     اینستاگرام              

شماره تلفن:   ۰۹۳۹۵۶۱۲۰۱۷ 

کد خبر 135318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha