رونمایی رسمی از پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک +معرفی اولین خریدار

مراسم رونمایی رسمی پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. و امیر علی‌اکبری کشتی‌گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی که اولین خریدار این خودرو هم هست با پیکاپ آسنا اتوماتیک وارد سالن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در مراسم رونمایی با 100 میلیون تومان تخفیف و بصورت تحویل فوری به فروش رسید.

 

گزارش تصویری مراسم رونمایی را اینجا ببینید

شهرام فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل، در مراسم رونمایی رسمی از پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک، گفت: این شرکت در گام نخست عرضه این محصول، پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک را به صورت Limited Edition و با تیراژ 100 دستگاه تولید و عرضه خواهد کرد.

 

آسنا توربو اتوماتیک

 

به گفته وی، قیمت آسنا توربو اتوماتیک یک میلیارد و 368 میلیون تومان تصویب شده است.

فداکار عرضه این پیکاپ اتوماتیک را به مناسبت و یادبود سی امین سالگرد تاسیس گروه صنعتی آمیکو دانست و اضافه کرد: این خودرو با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست مشتریان می رسد و از امروز متقاضیان آسنا توربو اتوماتیک می توانند برای خرید این پیکاپ جدید اقدام کنند.

براساس این گزارش، آمیکو آسنا توربو اتوماتیک از یک پیشرانه با 2.4 لیتر حجم بهره می برد که می تواند 218 اسب بخار را با گشتاور 320 نیوتن متری تولید کند. این پیشرانه از سری MIVEC میتسوبیشی است.

با توجه به استفاده از فناوری توربو شارژر در آسنا اتوماتیک، دیگر از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده نمی شود. توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه دنده شش دنده اتوماتیک تیپ ترونیک(شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد. این جعبه دنده ساخت کمپانی "پانچ" فرانسه است.

از دیگر امکانات پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک می توان به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها و ... اشاره کرد.

یادآور می شود که آسنا اتوماتیک در نمونه های سفارشی به امکاناتی همچون دوربین جلو، آینه های تاشو برقی، نورپردازی کابین و سنسور پارک جلو تجهیز می شود.

کد خبر 135564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha