مهمترین پیش نیازهای افزایش تولید خودرو از سوی قطعه سازان

قطعه سازان كشور، اصلاح قراردادهای گذشته و كاهش مطالبات خود از صنعت خودرو را مهمترین پیش نیازهای افزایش تولید برشمردند.

به گزارش پرشین خودرو، سلسله نشست های مانع‌ زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا با هدف تحقق برنامه‌ های وزارت صمت به منظور افزایش تولید برگزار شد.

 

دیدار اعضای انجمن قطعه سازان با مدیران سایپا


در این جلسات مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با اعضای هیات مدیره دو "انجمن صنایع همگن قطعه‌ سازی کشور" و "انجمن قطعه سازان ایران" دیدار كردند.

در این جلسات که در دو روز متوالی برگزار شد، مسائل، موانع و مشكلات زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا از سوی زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مطرح و برای رفع آنها همفكری و تصمیم‌گیری شد.

 

دیدار اعضای انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با مدیران سایپا



مدیرعامل گروه سایپا نیز با ارائه گزارشی از شرایط این گروه خودروسازی بر برنامه ریزی مشترك صنعت خودرو كشور اعم از خودروسازان و قطعه سازان برای تحقق اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت تاكید كرد.

قطعه سازان كشور نیز اصلاح قراردادهای گذشته و كاهش مطالبات خود از صنعت خودرو را مهمترین پیش نیازهای افزایش تولید برشمردند.

سلسله نشست های مانع زدائی و پشتیبانی از زنجیره تامین با هدف تحقق برنامه های وزارت صمت برای افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی و اجرا شده است.

پس از برگزاری این دو نشست، مقرر شد ارتباط، هم افزائی و هم سوئی گروه خودروسازی سایپا با انجمن های قطعه سازی کشور هم راستا با برنامه ریزی های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 135587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha