تغییر مقررات کرونایی سفر به انگلیس برای مسافران ایرانی

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، شرایط جدید مسافران برای ورودی به انگلیس را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، شرایط جدید انگلیس برای سفر به این کشور با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را اعلام کرد که به شرح زیر است:

داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا، انگلیس، آمریکا و کانادا

دارا بودن انواع مجوزهای اقامت و کارت اقامت انگلیس

مسافران دارای اقامت دائم که بیش از ۲ سال خارج از انگلیس اقامت داشته‌اند و مجوز آنان ابطال شده، اجازه انجام پرواز به انگلیس را نخواهند داشت.

ویزای معتبر انگلیس؛ مسافران با ویزای توریستی می‌بایست بلیت رفت و برگشت خریداری کنند.

تمامی مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به انگلستان می‌بایست در محدوده ۴۸ ساعت مانده به پرواز آزمایش PCR در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در لینک: https://health.behdasht.gov.ir انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

مسافران پس از ورود به این کشور به مدت ۱۰ روز قرنطینه خانگی خواهند شد.

تمامی مسافران قبل از سفر به کشور انگلیس می‌بایست فرم خوداظهاری اعلام شده در لینک ذیل را تکمیل کرده و پس از دریافت QR کد، کپی آن را به همراه داشته باشند.

مسافران دارای کارت واکسن صادره در ایران می‌بایست تست روز دوم و هشتم را از لینک https://www.gov.uk/provide-journey-contact-details-before-travel-uk خریداری کنند.

مسافران دارای کارت واکسیناسیون صادره در کشورهای اعلام شده در لینک https://www.gov.uk/guidance/countries-with-approved-covid-۱۹-vaccination-programmes-and-proof-of-vaccination که از آخرین نوبت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا جانسون و یا سینوفارم آنها ۱۵ روز گذشته باشد و مسافران ۱۲ تا ۱۸ سال مقیم کشورهای اعلام شده در لینک ذیل، از انجام تست PCR قبل از پرواز، رزرو تست روز هشتم و قرنطینه خانگی در کشور انگلیس معاف خواهند بود.

کد خبر 136340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha