آغاز ثبت نام آزمون تأسیس شرکت های بین المللی حمل کالا

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ثبت نام متقاضیان آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا از ۷ بهمن آغاز شده و تا ۸ اسفند ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، جواد هدایتی گفت: ثبت نام متقاضیان آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا از ۷ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا جمعه ۷ اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: اطلاعات موردنیاز به تدریج از طریق تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir اطلاع‌رسانی می‌شود و متقاضیان می‌بایست ضمن بارگذاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه در تارنمای فوق، نسبت به ارائه مدرک به استان محل تقاضای تأسیس یا هراستان دیگر اقدام کنند.

هدایتی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارائه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش، صادر شده از آزمایشگاه معتبر الزامی است.

وی با بیان این که تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌گردد، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی خواهد بود و متقاضیان أخذ مجوز تأسیس باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی تأکید کرد: قبول شدگان آزمون دوره‌های قبلی، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می‌شود.

کد خبر 136641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha