خودروی جدید ام.وی.ام 315 برای طلایی های کاروان ایران

پرشین خودرو: شرکت مدیران خودرو جهت بالا بردن روحیه و انگیزه اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک 2012 لندن جوایزی ویژه را برای مدال آوران ایران در نظر گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، سی امین دوره بازیهای المپیک از هفته پیش در شهر لندن در حالی آغاز شده که کاروان ورزشی کشورمان نیز با 53 ورزشکار در 13 رشته ورزشی در آن حضور دارد. در همین راستا برای بالا بردن روحیه و انگیزه ملی پوشان کشورمان در این دوره از پیکارها شرکت مدیران خودرو با امضای تفاهمنامه ای با کمیته ملی المپیک جوایز ویژه ای را برای قهرمانان و مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفت. بر اساس این گزارش، طبق توافقات حاصله و موافقت مدیران شرکت مدیران خودرو مقرر گردید جوایز مدال آوران به ترتیب زیر و به محض بازگشت کاروان ورزشی کشورمان طی مراسمی ویژه به قهرمانان اعطا گردد: 1- مدال آوران طلایی کاروان: یکدستگاه خودرو ام.وی.ام 315 2- مدال آوران نقره ای کاروان: تسهیلات پنجاه میلیون ریالی خرید خودروی ام.وی.ام 110 3- مدال آوران برنزی کاروان: تسهیلات سی میلیون ریالی خرید خودروی ام.وی.ام 110
کد خبر 13703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    0 0
    واقعا هرچی پول به مدال آوران المپیک بدن بازم کمه دستشون درد نکنه. فقط تو این آشفته بازار فوتبالیستا مفت مفت میلیارد میلیارد پول بیت المالو می زنن به جیب و تو مسابقات آسیای و جهانی دست از از پا دراز تر برمیگردن. بهتره بگم اینقدر گل می خورن که میشن ماشین عروس. من که این پول فوتبالیستارو حلال نمیدونم. امید وارم مسئولین اینقدر پول مالیت من و شما رو نریزن تو جیب این فوتبالیستا. ما که راضی نیستیم.
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
    0 0
    چرا حالا میگه ؟ باید همونموقع که ورزشکارا ایران بودن میگفت تا متوجه بشن
  • فاطمه از خلخال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    از همه مدال اوران تشكر ميكنم دمتون گرم ولي حيف از قهرماناي پارا تكواندو تقدير نشد