انتشار نخستین ویدئوی رسمی از تست پایداری و هندلینگ سایپا شاهین

به تازگی ویدئویی از سایپا شاهین منتشر شده است که تست پایداری و هندلینگ سایپا شاهین را با دستگاه های نظارتی کامپیوتری در پیستی استاندارد به تصویر می‌کشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همواره یکی از انتقاداتی که به دو خودروساز بزرگ ایران وارد بود، عدم انتشار فیلم هایی از تست های مختلف روی محصولات تولیدی این دو خودروساز بود.

کوتاهی خودروسازان در این زمینه کار را به جایی رساند تا یکی از شبکه های فارسی زبان برون مرزی با دستیابی به فیلم تست خودروی سمند ایران خودرو، آنچه را که با سیاست های آن رسانه همخوانی دارشت منتشر کند.

خوشبختانه این نقص را در ابتدا ایران خودرو با انتشار بخش کوتاهی از تست گوزن ایکو تارا جبران کرد و حالا سایپا وارد این مقوله مهم شده است.

هر چند همچنان انتقاداتی به انتشار این دست فیلم ها از سوی خودروسازان وجود دارد اما باز هم انتشار ناقص و هدفمند این تست ها می تواند به آگاهی بیشتر کاربران منجر شود و البته بهتر از عدم انتشار آن باشد.

به عنوان مثال در ویدئویی که ایران خودرو منتشر کرد، سرعت حرکت تارا در تست گوزن کمتر از آنچه استانداردهای این تست مشخص کرده است، بود.

با وجود نقایص ویدئوهای تست خودروسازان به خصوص در مقایسه با منبع معتبری همچون 77کیلومتر، اما باید در این مسیر مشوق خودروسازان بود.

سایپا نیز به تازگی در ویدئویی تست پایداری و هندلینگ سایپا شاهین را به نمایش گذاشته است.

در ادامه می توانید تست پایداری سایپا شاهین را مشاهد کنید:

کد خبر 137257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha