کارا وارد بورس کالا شد

پس از پذیرش خودرو شاهین از گروه خودروسازی سایپا اکنون نوبت به بهمن موتور رسید که میخواهد وانت کارا خود را در بورس کالا عرضه کند.

به گزارش پرشین خودرو، براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، خودرو کارا متعلق به شرکت بهمن موتور (گروه بهمن) پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و یکمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 24 فروردین ماه در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفت. پیش‌تر هم جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران از عرضه خودرو گروه بهمن هم خبر داده بود.

براساس امیدنامه پذیرش خودروی کارا، حداقل 50 درصد از تولید سالانه (معادل 7500 دستگاه) در بورس کالا باید عرضه شود.

خودرو شاهین نیز 24 اسفند سال گذشته از سوی همین هیات در بورس پذیرش شد و این اتفاق درست پس از اظهار نظر مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر درخواست جدی یکی از خودروسازان برای ورود خودرو به بورس کالا اتفاق افتاد. احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران نیز در این باره گفته مقرر شده 80 درصد از تولید سالانه شاهین از طریق بورس کالا عرضه شود.

به گفته رحیمی عرضه این کالا به صورت فیزیکی است و اینکه چطور عرضه می شود، میزان پرداخت اولیه چقدر است و یا اینکه چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند، در آینده مشخص میشود.

کد خبر 137761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha