کد خبر 137856
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

خریدوفروش ارزهای دیجیتال ارزان‌قیمت می‌تواند یک راه ارزان و شاید کم‌خطرتر برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال باشد.

به گزارش پرشین خودرو، بیبی دوج با نام کامل‌تر بیبی دوج کوین (Baby Dog Coin) یکی از این ارزهاست. قیمت این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله، حدود ۱.۷۹ در ۱۰ به توان منفی یا ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۹ دلار در وب‌سایت کوین­مارکت­کپ (Coinmarketcap) است.

 

دسترسی به ارزهای دیجیتال بسیار ارزان، چندان آسان نیست؛ چراکه آن‌ها معمولا توسط صرافی‌های شناخته‌شده، لیست نمی‌شوند. بااین‌حال در این مقاله، چند صرافی ایرانی و خارجی معتبر که بیبی دوج را در لیست ارزهای خود آورده‌اند، معرفی می‌کنیم. درصورتی‌که قصد خریدوفروش این ارز را دارید با مطالعه این مقاله، چند گزینه مطمئن پیش روی شما خواهد بود.

 

 

خرید بیبی دوج کوین از صرافی های ایرانی

بسیاری از صرافی‌های خارجی، محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند. همچنین، معامله در آن‌ها با استفاده از فیلترشکن نیز خطراتی دارد. به همین دلیل، بهترین راه خریدوفروش ارزهای دیجیتال برای کاربران داخل ایران، صرافی‌های داخلی هستند. در اینجا، چند صرافی معتبر ایرانی را برای خریدوفروش بیبی دوج معرفی می‌کنیم.

 

صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر، یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال کشور است که در سال ۱۳۹۷ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، راه‌اندازی شد. در حال حاضر، امکان خریدوفورش حدود ۲۵۰ ارز دیجیتال ازجمله بیبی دوج در این صرافی فراهم است. یکی از ویژگی‌های مثبت این صرافی که بر اعتبار آن نیز می‌افزاید، جامعه کاربری بیش از ۲۰۰ هزار نفری آن است. از دیگر ویژگی‌های مثبت آبان تتر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- خریدوفروش با ابزارهای مختلف مانند ثبت سفارش، حد ضرر، آنی و P2P

- پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت‌روزه

- امکان انتقال ارزهای دیجیتال به حساب­های دیگر بدون کارمزد

- اعتبار بالای صرافی و قابل‌رؤیت بودن آدرس فیزیکی و شماره تلفن‌های ثابت

- امنیت بالا

- رابط کاربری نسبتا آسان

- عدم محدودیت در مبلغ معامله

- امکان خریدوفروش حضوری

- برخورداری از اپلیکیشن­های موبایل

- کارمزد نسبتا پایین

 

خریدوفروش در صرافی آبان تتر، مستلزم احراز هویت است. کارمزد این صرافی نیز عدد ثابتی نیست. بااین‌حال به گزارش بسیاری از کاربران این صرافی، حدود ۰.۲ درصد است که عدد متوسطی نسبت به دیگر صرافی‌های ایرانی محسوب می‌شود. آبان تتر، امکان خریدوفروش بیبی دوج را در دو بازار تتری و ریالی خود فراهم کرده است.

 

صرافی نیل

صرافی نیل، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. این صرافی، متعلق به یکی از معتبرترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایران، یعنی نوآوران آینده خلاق راد است. صرافی نیل از بیش از شصت ارز دیجیتال پرکاربرد ازجمله بیبی دوج پشتیبانی می‌کند. برای خرید بیبی دوج از این صرافی، روی لینک  neel.market/babydoge کلیک کنید.

از دیگر نقاط قوت صرافی نیل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- احراز هویت سریع

- برخورداری از ابزارهای مختلف خریدوفروش

- پشتیبانی شبانه‌روزی و هفت‌روزه

- اعتبار بالای صرافی و ثبت‌شده بودن شرکت

- امنیت بالا و رابط کاربری آسان

- برخورداری از اپلیکیشن­های موبایل

- کارمزد پایین

- تسویه ۲۴ ساعته

- پوشش روزانه اخبار معتبر در زمینه ارزهای دیجیتال

- تولید مقالات باکیفیت در مورد ارزهای دیجیتال

 

نکته مثبت دیگر در مورد صرافی نیل، نحوه محاسبه کارمزد در آن است. در این صرافی، کارمزد از هر دو طرف معامله و برحسب ارز درخواست­شده، کسر می‌شود. به‌طور مثال، اگر قصد خرید بیبی دوج را داشته باشید، کارمزد معامله نیز برای شما برحسب این ارز دیجیتال محاسبه می‌شود. همچنین با افزایش حجم معامله، کارمزد آن کاهش می‌یابد. در حال حاضر، حداکثر کارمزد در صرافی نیل برای تراکنش‌های کمتر از ۲۰ میلیون تومان، ۰.۳۵ و برای تراکنش‌های بیش از یک میلیارد تومان، ۰.۱ درصد است. در این صرافی، خریدوفروش، بدون احراز هویت؛ اما برداشت از هریک از حساب‌های تومانی یا تتری، مستلزم طی کردن این فرآیند است.

 

 

صرافی رمزینکس

رمزینکس نیز یکی از صرافی معتبر کشور، واقع در ایستگاه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف است. این صرافی که در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده است، مانند دو صرافی معرفی‌شده از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، ارز دیجیتال بیبی دوج نیز در لیست این صرافی دیده می‌شود. از ویژگی‌های رمزینکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- کارمزد بازار تتری ۰.۱ درصد

- کارمزد بازار تومانی ۰.۱۲ تا ۰۳۲ درصد

- کیف پول اختصاصی

- برخورداری از اپلیکیشن­های موبایل

- پشتیبانی چت

- تسویه در اولین سیکل بانکی

- پشتیبانی از شبکه TRC20 برای برخی از ارزها

- عدم پشتیبانی از لایتنینگ

- رابط کاربری نسبتا ساده

- عدم محدودیت در خریدوفروش

- بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فعال

- عدم پشتیبانی از مارجین و فیوچرز

- نقدینگی و حجم معاملات بالا

 

در صرافی رمزینکس نیز کارمزد معامله از طرفین کسر می‌شود. در این صرافی نیز احراز هویت برای انجام بسیاری از فعالیت‌های مالی، اجباری است.

 

 

خریدوفروش بیبی کوین در صرافی های خارجی

همان‌طور که گفتیم، هنوز بسیاری از صرافی‌های شناخته‌شده مانند کوین بیس، بایننس و کراکن، بیبی دوج را در لیست ارزهای دیجیتال موردحمایت خود نیاورده‌اند. بااین‌حال، تعدادی از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز مانند صرافی‌های زیر از معاملات این ارز دیجیتال، پشتیبانی می‌کنند:

- کوینکس (Coinex)

- پنکیک سواپ (Pancakeswap)

- یونی سواپ (Uniswap)

- گیت آیو (io)

- اوکی اکسچنج (OKX)

- ال بانک (LBank)

- بیترو (Bitrue)

- بیت فارکس (BitForex)

- بیبی سواپ (BabySwap)

 

از این میان، صرافی کوینکس از معدود صرافی‌های متمرکزی است که بدون توجه به محدودیت‌های جهانی، همچنان به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد. این صرافی حتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه این صرافی را بیشتر معرفی می‌کنیم.

 

صرافی کوینکس

خریدوفروش بیبی دوج در صرافی‌های متمرکز مانند کوینکس، نیازمند شارژ حساب کاربری با ارزهای فیات مانند دلار یا استیبل­کوین‌هایی مانند تتر و ترون است. از مهم‌ترین مزایای خریدوفروش در این صرافی، موارد زیر هستند:

- پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از توکن­های غیرمتمرکز یا DEX

- پشتیبانی از قراردادهای هوشمند

- امنیت بالا حفاظت قوی از حریم خصوصی کاربران

- کارمزد کم معاملات

- رابط کاربری ساده

- امکان درآمدزایی با معرفی دیگر کاربران

- واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، بدون احراز هویت تا سقف ده هزار دلار

- امکان معاملات لورج (Leverage)

- اپلیکیشن­های موبایل کاربردی

 

لازم به ذکر است که کارمزد این صرافی تنها برابر با ۰.۱ درصد است. همچنین، درصورتی‌که از توکن بومی زنجیره کوینکس، یعنی CET نیز برای انجام تراکنش‌ها استفاده شود، این مبلغ به ۰.۰۵ درصد کاهش می‌یابد.

 

خریدوفروش بیبی دوج در صرافی پنکیک سواپ

پنکیک سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز است که کاربران ایرانی می‌توانند همچنان در آن به انجام فعالیت‌های مالی بپردازند. برای خریدوفروش بیبی دوج در یک صرافی غیرمتمرکز باید از توکن دیگر در مورد پنکیک سواپ از توکن BNB که متعلق به زنجیره بایننس است، استفاده کنید. درواقع در صرافی‌های غیرمتمرکز، تبدیل ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد و نه خریدوفروش آن‌ها. پنکیک سواپ، پلتفرمی است که تنها توکن­های BEP-20 را به یکدیگر تبدیل می­کند.

توکن BNB را می‌توانید ابتدا از صرافی‌های ایرانی خریداری کرده و با استفاده از کیف پول­­های پشتیبانی­کننده از آن مانند تراست والت یا متامسک به حساب خود در این صرافی، واریز کنید. پس‌ازآن نیز امکان سواپ یا تبدیل توکن­های BNB با ارز BABY DOG را خواهید داشت. کارمزد معاملات در صرافی پنکیک سواپ، برابر با ۰.۲۵ درصد است.

 

سخن آخر

بیبی دوج کوین یک میم­کوین و یکی از ارزهای دیجیتال بسیار ارزان است. خریدوفروش این رمزارز هنوز در صرافی‌های معتبر و اصلی مانند بایننس، میسر نشده است. بااین‌حال، برخی از صرافی‌های ایرانی مانند آبان تتر، نیل و رمزینکس و همچنین چندین صرافی خارجی ازجمله کوینکس و پنکیک سواپ آن را در لیست ارزهای موردحمایت خود قرار داده‌اند. خریدوفروش این ارز در صرافی‌های ایرانی در دو بازار تتری و تومانی انجام می‌شود.

 

کد خبر 137856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha