کد خبر 137871
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
حضور اکسکوینو در نمایشگاه اینوتکس

اکسکوینو شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات جامع در حوزه رمز ارز هاست که از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سالها نیز تلاش کرده تا بستری امن و مقرون به صرفه را برای معاملات رمز ارز ها ایجاد کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت" اکسکوینو" به عنوان یکی از مراکز دانش بنیان در زمینه انجام فعالیت های مرتبط با رمزارزها با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری "اینوتکس" تسهیلات ویژه ای را به مناسبت نمایشگاه ارائه می دهد.

مجتبی سادات مدیر مارکتینگ شرکت اکسکوینو در مورد چگونگی فعالیت این شرکت گفت: اکسکوینو شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات جامع در حوزه بلاکچین هاست که از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سالها نیز تلاش کرده تا بستری امن و مقرون به صرفه را برای معاملات رمز ارز ها ایجاد کند.

وی با اشاره حضور پر قدرت شرکت اکسکوینو نمایشگاه نوآوری و فناوری "اینوتکس" در مورد جزئیات ارائه خدمات ویژه در این ایام به بازدیدکنندگان گفت: برای کسانی که در ایام نمایشگاه اقدام به ثبت نام در سامانه کنند هدایای نقدی و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، به طوریکه علاوه بر اینکه پروسه احراز هویت و ثبت نام در همین مکان توسط کارشناسان انجام می شود با کدی که در زمان ثبت نام در نمایشگاه ارائه می شود علاوه بر ارائه هدایای فیزیکی، هدیه نقدی هم به ثبت نام کنندگان ارائه خواهد شد.

 

اکسکوینو



مدیر مارکتینگ" اکسکوینو" با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه آموزش همگانی برای آشنایی افراد به مسائل ارزهای دیجیتال خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد آموزشی که به صورت روتین در سایت شرکت ارائه می شود در ایام برگزاری نمایشگاه برونشور هایی در زمینه آشنایی با فعالیت های شرکت و معرفی ارز دیجیتال در اختیار بازدید کنندگان قرارگرفته و کارشناسان مستقر در غرفه پاسخگوی پرسش های بازدید کنندگان در زمینه مبادلات رمز ارزها و راهنمایی در این حوزه هستند.

سادات با بیان اینکه یکی از تفاووت های اکسکوینو با دیگر شرکت ها ارائه دهنده خدمات در حوزه رمز ارزها ارائه مباحث آموزشی درزمینه ارزهای دیجیتال در سایت است ادامه داد: ما صرفا پلت فرم تک بعدی فروش نداریم بلکه در زمینه توسعه و ترویج دانش بلاک چین و رمز ارز در کشور اقدام به انتشار مقالات آموزشی رایگان، برگزاری دوره های بلاک چین و همکاری با دانشگاه ها برای آموزش متخصصان بلاک چین به صورت رایگان کرده ایم .همچنین اخبار این حوزه هم به صورت لحظه ای پوشش داده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

مدیر مارکتینگ اکسکوینو در ادامه به راه اندازی سامانه" اکسکوینو مارکت" از سوی این شرکت اشاره کرده و در توضیح این سامانه گفت: اکسکوینو در راستای اهداف خود برای ترویج فناوری بلاک چین و معاملات امن و بی واسطه رمز ارزها اقدام به راه اندازی اکسکوینو مارکت کرده که کاربرها می توانند در این سامانه بر اساس عرضه و تقاضا با یکدیگر مبادلات مالی داشته و در واقع بر همین اساس می تواند با قیمت پایین تری ارز مورد نیاز خودشان را تهیه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نو آوری و فناوری "اینوتکس" روز گذشته با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در پارک فناوری پردیس افتتاح شده و تا روز جمعه 23 اردیبهشت به فعالیت خود ادامه می دهد.
 

کد خبر 137871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha