آغاز فروش فوق‌العاده لاماری با تحویل 90 روزه / 2 محصول جدید در سبد محصولات لاماری

مدیر فروش آرین پارس موتور با اشاره به آغاز فروش خودرو جدید لاماری از امروز، گفت: در سال جاری دو محصول دیگر را هم خواهیم داشت؛ یک اس‌یو‌وی کلاس B و یک سدان کلاس C که در نیمه سوم و چهارم سال جاری رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید علی موسوی مقدم، با اعلام این مطلب افزود: آرین پارس موتور به دو روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش عادی، خودرو لاماری را عرضه خواهد کرد. در فروش فوق‌العاده خودرو با قیمت قطعی 989 میلیون تومان و تحویل 90 روز کاری به فروش می‌رسد.در روش پیش‌فروش عادی هم تحویل 120 روز کاری خواهد بود. در این روش 50 درصد قیمت به عنوان پیش فروش دریافت می‌شود که 494 میلیون و 500 هزار تومان است.

وی در ادامه بیان کرد: مشتریان بعد از انتخاب نام شرکت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، می‌توانند لاماری را به همراه طرح مورد نظر انتخاب کنند. از سهمیه‌ای که برای فروش در این سایت در نظر گرفته شده است، مطابق قانون مجلس 50 درصد به قانون حمایت از جوانی جمعیت تعلق گرفته است. محدودیت‌های اعلام شده برای طرح جوانی جمعیت وجود ندارد ولی با هر کدملی تنها خرید یک دستگاه امکان‌پذیر است.

وی افزود: این طرح یک هفته ادامه خواهد داشت و بعد از آن نتایج اعلام می‌شود. قرعه‌کشی توسط سازمان حمایت انجام می‌شود و تا چند برابر ظرفیت به ما لیست اراپه می‌دهند. شرایط متقاضیان با راهور چک می‌شود و بعد از آن نتایج به سامانه فروش لاماری برای تکمیل ثبت‌نام، تکمیل وجه و عقد قرارداد و مراجعه به نمایندگی‌ها اعلام خواهد شد.

موسوی مقدم با انتقاد از فروش در سامانه یکپارچه اظهار کرد: تنها دغدغه‌ که در این بحث وجود دارد مربوط به زمان قرعه‌کشی‌ها، نقدینگی شرکت‌هاست. همچنین دغدغه فروش سازمانی را هم داریم؛ شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف درخواست‌هایی از ما دارند که هم از نظر برندینگ و بازاریابی برای ما مثبت است و هم قصد داریم از این طریق نیاز جامعه را پاسخگو باشیم. این در حالی است بحث نمایندگان ما هم مطرح است؛ با توجه به این که در چند سال اخیر واردات برند میتسوبیشی متوقف بوده است، نمایندگان ما متحمل هزینه‌های بسیاری شده‌اند. امیدواریم کمیته خودرو به این موضوع هم رسیدگی کند و سهمیه ویژه‌ای به آن‌ها اختصاص دهد.

 

کد خبر 137929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha