آغاز عرضه فردا511 در هفته‌‍‌های آینده / فروش FMC M4 تا پایان سال جاری

گروه صنعتی فردا که با رونمایی از FMC M4 از خبرسازان چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بود از آغاز عرضه فردا511 بعد از وقفه در تولید این محصول خبر داد.

فرداموتورز كه پیش از این محصولاتی در سگمنت های مختلف معرفی كرده بود، این بار در نمایشگاه خودرو تهران با معرفی MPV جدید خود پا به عرصه جدیدی گذاشت.

البته خودروهای سواری تنها محصولات این گروه نیستند و محصولات فردا دیزل از دیگر تازه های فردا در رویداد خودرویی تهران بودند. در نشست خبری كه به مناسبت نمایشگاه در محل غرفه این خودروسازی برگزار شد محمدرضا آریان نژاد مدیر بازاریایی این گروه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مدیر بازاریابی فردا موتورز در خصوص وقفه ای كه در عرضه FMC 511 ایجاد شده بود گفت: این محصول هم اكنون در حال تولید در خط فردا موتورز است و به زودی با خبرهایی تازه برای عرصه آن در خدمت مشتریان عزیز خواهیم بود.

آریان نژاد در پاسخ به خبرنگارانی كه از شرایط فروش محصولات فردا موتورز پرسیدند، گفت: ما هم مانند دیگر خودروساران تابع قوانین وزارت صمت هستیم و بلافاصله پس از تعیین تكلیف وضعیت فروش طرح های جدید عرضه محصولاتمان آغاز خواهد شد.

 

آریان نژاد



وی درخصوص خودرو FMC M4، محصولی كه در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، گفت: به دلیل تمایل ما برای رونمایی خودرو جدید در حضور مخاطبان صنعت خودرو در نمایشگاه ما برنامه رونمایی را انجام دادیم و شرایط فروش این محصول تازه در 6 ماه آتی آغاز خواهد شد.

مدیربازاریابی فرداموتورز در خصوص عاقبت معرفی MPV در بازاری كه تاكنون استقبالی از این نوع محصول نداشته افزود: با مطالعاتی كه صورت گرفت و با توجه به نیاز جامعه به خودروهایی با فضای مناسب و بالاخص كه این خودرو در رده محصولات لوكس قرار دارد و با توجه به آپشن های عالی این خودرو، حتما استقبال خوبی از M4 خواهد شد.

آریان نژاد در پاسخ به این سوال با اشاره به عرضه FMC M4 در سال جاری، افزود: با توجه به اینكه خودروسازی فردا تقریبا در تمام سگمنت ها محصولی برای عرضه دارد، در برنامه هایی كه با مطالعه نیاز بازار صورت می گیرد، در صورت نیاز به گسترش محصولات در سگمنت های حاضر می پردازیم.

محمدرضا آریان نژاد با اشاره به آغاز عرضه لودر، كامیونت و كامیون با برند فردا در حوزه سنگین گفت: با توجه به نیاز بازار و سابقه شركت مادر در حوزه ماشین آلات سنگین، بر آن شدیم تا به عرضه محصولات با برند فردا در این حوزه بپردازیم و در حال حاضر با اینكه زمان زیادی از عمر فردا دیزل نگذشته است ولی محصولات عرضه شده این برند با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و در این عرصه نیز به زودی شاهد گسترش فعالیت های گروه صنعتی فردا خواهیم بود.

کد خبر 137964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha