برگزاری نخستین نشست مدیران و روسای مركز امور مشتریان سایپا

نخستین نشست مدیران و روسای مركز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه، در این نشست گفت: کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان به عنوان هدف سازمانی تعیین شده باید به صورت ویژه مورد توجه مركز امور مشتریان گروه سایپا قرار گیرد و این رویكرد، مهم ترین عامل موثر در کاهش و یا افزایش جایگاه برند سایپا در جامعه است.

او افزود: پیگیری و ریشه یابی شکایات و تعریف اقدامات اصلاحی و ارایه گزارش های منظم و دوره ای به تفکیک حوزه های مربوط به مشتریان از مواردی است كه باید توسط مركز امور مشتریان سایپا پیگیری و دنبال شود.

در ابتدای این نشست، محسن مقدم سرپرست مرکز امور مشتریان گروه مهم ترین اقدامات این مركز را سرلوحه قراردادن منشور ابلاغی مدیرعامل گروه در امر ارتباط با مشتریان، تغییر سیاست های مرکز امور مشتریان با توجه به رویکرد و اولویت جلب رضایت مشتریان به جای جلب رضایت سازمان و توجه جدی به نتایج حاصله از فالوآپ تمامی مشتریان و همچنین فرآیند PDS در تحویل خودرو برشمرد.

او تصریح كرد: تشکیل کارگروه های تخصصی کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش و مالی با حضور همکاران مرکز امور مشتریان و حوزه های مرتبط، لزوم ریشه یابی شکایات و معضلات منجر به نارضایتی خصوصا در مواردی که فراوانی آن ها بیشتر از استاندارد معمول است، از دیگر فعالیت های این مركز به شمار می رود.

مقدم افزود: ارتقاء سطح همکاری ها با دفتر مرکزی حقوقی گروه در راستای پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات واصله از سازمان های نظارتی و اجرای داشبورد آنلاین امور مشتریان در راستای کنترل و نظارت دقیق تر مدیران ارشد و خصوصا مدیرعامل گروه از محورهای اصلی فعالیت مركز امور مشتریان سایپا بوده است.

کد خبر 138016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha