خرید بدون واسطه لوازم یدکی اصلی کیا با مناسب ترین قیمت

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش شناخت کافی در زمینه خرید قطعات خودرو مطالعه در مورد لوازم یدکی اصلی کیا است.

تامین کننده لوازم یدکی اصلی کیا

از پرطرفدارترین و در عین حال یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان خودرو در کره جنوبی شرکت کیا است. این شرکت با کسب رضایت در مورد کیفیت ماشین‌های تولید شده خود توانسته نظر تمام مردم در کشور کره جنوبی را کسب کند و این تولید کننده خودرو در چند سال اخیر با بهبود کیفیت در قطعات خود به رقابت بین المللی با کشور های اروپایی پرداخته است. کیا موتور یک شرکت ثروتمند در زمینه تولید خودرو و لوازم یدکی با درآمد سالانه ۴۲ میلیارد دلار بوده که در ایران از استقبال بی نظیری رو به رو شده است. شاید شما مالک خودرویی از این برند باشید؛ اما برند اصلی تولید کننده این قطعات و نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن این لوازم یدکی را ندانید پس جهت بهتر تشخیص دادن این موارد باید اطلاعات لازم در این مقاله را مطالعه کنید.

 

کیاموتورز

کیا موتورز از شرکت های چند ملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول قرار دارد. در سال 2019 بعنوان دومین تولید کننده بزرگ خودرو در کره جنوبی شناخته شد و شرکت هیوندا با خرید سهام کیا موتورز، از ورشکستگی آن جلوگیری کرد، بطوریکه بخش عظیمی از شرکت کیا، متعلق به هیوندا است.

 

این برند فعالیت خود را با تولید لوله های فولادی و قطعات دوچرخه آغاز کرد، و اولین دوچرخه داخلی کره ای را عرضه کرد. سپس فعالیت خود را در زمینه مونتاژ خودرو ادامه داد. در ادامه فعالیت، به طور متمرکز  فعالیت خود را در زمینه تولید کامیون های سبک پیش برد. در نهایت با همکاری که با شرکت فورد شروع کرد، پای خود را به صنعیت خودروسازی باز کرد. اولین خودروی تولیدی آن کیا پراید بود که روی پلتفرم مزدا 121 ساخته شده بود.

 

امروزه بیش از یک سوم سهام کیا متعلق به هیوندا است و این برند جز مطرح ترین شرکت های تولید خودرو در جهان شناخته شده است. خودروهایی که توسط کیا تولید می شوند در دسته ماشین های اقتصادی قرار دارند و به فروش بالایی در سطح جهان رسیده اند. خصوصا دو مدل کیا فورته یا سراتو و اپیتما با بیشترین استفبال مصرف کنندگان مواجه شده است. ماشین های کیا داخل ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و سهم خوبی را از بازار خودرو ایران دارند. همین امر باعث شده تا نیاز به لوازم یدکی کیا نیز حس شود و افراد زیادی اقدام به واردات و حتی تولید محصولات مناسب خودروهای کیا کنند. اتوموبی یکی از مطمئن ترین مراجع فروش لوازم یدکی کیا در ایران است.

 

 

قیمت لوازم یدکی اصلی کیا

به دلیل نوسانات بازار، واردات قطعات چینی و مونتاژ کردن این لوازم یدکی در کشور، امکان تقلبی بودن لوازم یدکی کیا افزایش می یابد؛ بنابراین دسترسی به قطعات اصلی کمی سخت است. با تمام این موارد، نیاز به نگرانی نیست. زیرا اتوموبی بستر آنلاینی را فراهم کرده و از طریق آن فروشنده های قابل اطمینان لوازم یدکی اصلی کیا را معرفی می کند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر از اصل بودن و قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

برند لوازم یدکی اصلی کیا چیست؟

جنیون پارت کیا و موبیس از برندهای لوازم یدکی اصلی کیا هستند. موبیس یکی از برندها و زیر مجموعه شرکت کیا است اما قطعات آن در درجه دوم قرار گرفته و برای مصرف کنندگان در بازار اتومبیل توزیع می‌شود. اگر مشتریان از نظر مالی توان خرید قطعات اصلی این شرکت را ندارند؛ می‌توانند این لوازم یدکی را پایین تر از قیمت برند اصلی آن خریداری کنند. درهنگام خریداری این لوازم یدکی به استاندارد بودن و کیفیت کالا توجه کنید تا محصول جعلی را خریداری نکنید.

 

 

نحوه تشخیص لوازم یدکی اصلی کیا و جعلی بودن این قطعات

معمولا قطعات تقلبی و جعلی قیمت کمتری نسبت به قطعات اصلی دارند، برای تشخیص اصل بودن این قطعات به بارکد و قیمت آن توجه کنید. معمولا اجناسی که بارکد دارند یک سر‌یال شماره بر روی آن حک شده است که شما به آسانی و با یک برنامه بارکد خوان می‌توانید سال تولید، سری ساخت و کشور تولید کننده آن محصول را شناسایی کنید. از نظر ظاهری کالای تقلبی و اصلی شباهت زیادی به یکدیگر دارند و شما می‌توانید از طریق بارکد قادر به تشخیص اصل یا جعلی بودن کالایی که قصد خرید آن را دارید پی ببرید.

 

خطرات جعلی بودن لوازم یدکی اصلی کیا

قطعات جعلی فاقد کیفیت هستند و استانداردهای شرکت سازنده قطعات اصلی در آن رعایت نشده است. با خرید لوازم یدکی تقلبی اتومبیل شما در برابر خطرات بسیاری از جمله خرابی قطعات دیگر و همچنین موجب آسیب رسیدن به ماشین در اتومبیل شما می‌شود. قطعات جعلی کارکرد کمی داشته و موجب چند برابر شدن هزینه‌ها می‌گردند‌.

  1. آسیب و آتش سوزی موتور: موتور خودرو جزو اصلی‌ترین قطعات در اتومبیل محسوب می‌شود، موتور باعث عملکرد صحیح در تمامی قطعات ماشین شده و استفاده از قطعه جعلی باعث خرابی و حتی آتش‌سوزی در آن می‌گردد.
  2. قطعات تقلبی باعث خرابی و از کار افتادن ترمز می‌شوند: ترمز جز حیاتی‌ترین و اصلی‌ترین قطعات در خودرو محسوب شده، اگر لنت ترمز خودروی شما جعلی و تقلبی باشد به سرعت فرسوده و خراب می‌شود. در برخی موارد ممکن است ترمز عمل نکرده و باعث به خطر افتادن جان سرنشینان اتومبیل شود.

 

 آسان‌ترین و ساده‌ترین مسیر برای خرید لوازم یدکی اصلی کیا

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش شناخت کافی در زمینه خرید قطعات خودرو مطالعه در مورد لوازم یدکی اصلی کیا است. تشخیص محصول تقلبی از اصل کار چندان سختی نیست فقط کافی است که شما در این مورد دانش کافی را داشته باشید. قطعات یدکی جعلی معمولا از کشور چین وارد شده و فاقد استانداردهای لازم برای خودرو هستند؛ هزینه این قطعات نیز نسبت به لوازم یدکی اصلی کیا در بازار پایین‌تر از حد معمول است. اگر قطعه ماشین شما به تازگی دچار فرسودگی شده توصیه می‌شود که محصول جدیدی را جایگزین آن کنید. برای خرید این قطعه می‌توانید به اتوموبی مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.


 

 

کد خبر 138018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha