سدان ریسپکت بهمن موتور با چه مشخصات و امکاناتی وارد بازار می‌شود؟

ریسپکت جدیدترین محصول بهمن موتور در سگمنت خودروهای سدان است که در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی و معرفی شد اما مشخصات فنی ریسپکت از چه قرار است؟ در این گزارش مشخصات فنی ریسپکت بهمن موتور را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، توجه بیشتر خریداران خودرو به سگمنت کراس‌اوور و اس‌یو‌وی موجب شده است تا خودروسازان برای انتخاب محصول جدید تمرکز خود را بر روی این سگمنت‌های پرطرفدار متمرکز کنند، در نتیجه سگمنت سدان یکی از مدل خودروهایی می‌شود که هر روز تنوع کمتری در بازار خودرو پیدا می‌کند.

مجبوبیت کراس اوورها و خودروهای شاسی بلند یک موضوع جهانی است و ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

 

ریسپکت



محبوبیت این سگمنت‌ها در ایران اما بر خلاف سایر نقاط جهان موجب شده است تا خودروهای سدان کمتری به بازار معرفی شود به صورتی که آخرین خودروی سدان بازار ایران در سال 1399 و از سوی خودروسازی فرداموتورز معرفی شده است.

با گذشت ماه‌ها از معرفی یک خودروی سدان در بازار خودرو ایران شاهد حضور یک محصول جدید از سوی بهمن موتور بودیم که ریسپکت نام گرفته است.

در میانه سال 1400 بهمن موتور خبر از عرضه سدان ریسپکت به بازار داد خودرویی محصول کشور چین که در بازار این کشور به نام «کووین ژوآندو Xuandu Cowin » عرضه شده است و طبق روال سال‌های اخیر با نام و نشانی جدید راهی ایران می‌شود.

 

ریسپکت



این شرکت در واقع یکی از زیرمجموعه‌های خودروسازی چری است که بهمن موتور با آن همکاری می‌کند و عمده دلیل شباهت ریسپکت با آریزو7 نیز به همین موضوع بازمی‌گردد.

سدان ریسپکت بهمن موتور به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و می‌تواند 145 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین یک گیربکس 9 سرعته دستی سی‌وی‌تی وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد.

مشخصات فنی و کاتالوگ ریسپکت بهمن موتور که احتمالا در بازه 800 میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد را در ادامه می‌بینید:

 

مشخصات فنی ریسپکت


 

کد خبر 138031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha