ایتراک مرجع اصلی آزمون‌های ایران‌خودرو می‌شود

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر کیفیت قطعات، از تبدیل شدن ایتراک به مرکز اصلی آزمون‌های این گروه صنعتی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، کیانوش پورمجیب در حاشیه بازدید از شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک) ضمن قدردانی از متخصصان شرکت ایتراک در همراهی مستمر با ارکان زنجیره تامین گفت: تحقق تولید خودروی بدون کسری از خرداد ماه با همراهی و همدلی زنجیره تامین، سبب کاهش هزینه‌های خواب خودروی کف و رفع اثر سوء فضای ایجاد شده علیه صنعت خودروسازی شده است.
وی افزود: هدف گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و انتظارات جامعه و مردم، بهبود بزرگ و جهش کیفیت در محصولات است که نقش ایتراک در این زمینه حائز اهمیت است چرا که این شرکت با حذف مغایرت‌های کیفی در زنجیره تامین زمینه ساز تحقق اهداف کیفی می‌شود.
داود جهاندیده، مدیرعامل ایتراک نیز رویکردهای این شرکت را تقویت و توسعه تعاملات درون و برون سازمانی گروه صنعتی ایران خودرو دانست و گفت: با توجه به برنامه‌های توسعه آزمایشگاه‌های ایتراک و پررنگ‌ترشدن نقش این شرکت در دستیابی به اهداف و راهبردهای ایران خودرو، لازم است از ابتدای فرآیند طراحی محصول و همچنین در ستاد عالی کیفیت ایران خودرو و ساپکو حضور موثرتری داشته باشیم.
در این بازدید، گزارش‌هایی از طرح های مصوب ایجاد، توسعه، افزایش ظرفیت و به‌سازی تجهیزات آزمون‌های شرکت ایتراک ارایه و بر ضرورت تسریع و بهینه‌سازی آزمون‌های قطعات خودرو تاکید شد.
گفتنی است، شرکت ایتراک از ابتدای امسال بیش از سه هزار آزمون قطعات و مجموعه‌های خودرو انجام داده است.

کد خبر 138246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha