واگذاری سهام مدیریتی پارس خودرو، بن رو، سایپاسیتروئن و ایران خودرو خراسان

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مرحله نخست واگذاری خودروسازان، شرکت‌های پارس‌ خودرو، بن رو، سایپا سیتروئن و ایران‌ خودرو خراسان واگذار خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، سید رضا فاطمی امین، با اعلام این خبر اظهار داشت: با پایان یافتن قیمت‌گذاری اموال دو شرکت ایران‌ خودرو و سایپا، واگذاری‌ها آغاز خواهد شد.

وزیر صمت اعلام کرد: صحبت مردم در خصوص تعلق خودروسازان به دولت هم می‌تواند درست باشد و هم می‌توان گفت که این‌طور نیست، اما برای از بین رفتن این شائبه از اسفندماه سال گذشته اقدامی انجام شد.

به گفته وی، مرکز کانون وکلا و کارشناس رسمی قوه قضاییه تمام اموال مربوط به ایران‌خودرو و سایپا را قیمت‌گذاری کردند و نزدیک به ۷۰۰ ابلاغ در سایپا و ۶۰۰ ابلاغ در ایران‌خودرو برای کارهای مختلف صادرشده است.

فاطمی امین اظهار امیدواری کرد تا در هفته آینده قیمت‌گذاری تمام اموال این دو شرکت به‌ پایان برسد تا بلافاصله واگذاری را آغاز خواهیم کرد به‌ طوری‌که در مرحله نخست شرکت‌های پارس‌ خودرو، بن رو، سایپا سیتروئن و ایران‌ خودرو خراسان خواهند بود و سهام مدیریتی واگذار خواهد شد و به سمتی خواهیم رفت تا اصلاح ساختار مدیریتی در صنعت خودرو را داشته باشیم.

کد خبر 138257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha