جدیدترین کارشو نمایندگی 777 مدیران خودرو در ارگ تجریش

جدیدترین کارشوی نمایندگی 777 مدیران خودرو عصر روز گذشته در مجتمع تجاری ارگ تجریش با رونمایی از ام وی ام ایکس55 افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند سالی می‌شود که نوع جدیدی از معرفی محصول به خریداران آنهم در فضایی خارج از محیط نمایندگی وارد کسب و کار خودرویی کشور شده است.

این فعالیت تجاری متفاوت که در سال‌های اخیر از سوی برندهای مختلفی اجرا شده کارشو نام دارد و یکی از برندهای بسیار فعال در حوزه کارشو نیز نمایندگان مدیران خودرو در کشور و به خصوص پایتخت هستند.

روز گذشته سوم تیرماه مجتمع تجاری ارگ تجریش میزبان آغازبکار یک کارشوی جدید بود.

نمایندگی 777 مدیران خودرو جدیدترین کارشوی خود در پایتخت را در این مجتمع تجاری و به صورت همزمان با رونمایی ایکس 55 پرو افتتاح کرد.

افتتاح کارشوی 777 با سخنرانی کوتاه "چو" مدیر فروش مدیران خودرو همراه بود که ضمن تشریح برنامه‌های این شرکت، بر عرضه محصولات جدید و با کیفیت تاکید کرد و ایران را بازاری مهم برای این برند چری برشمرد.

 

چو - فتورچیان



نمایندگی 777 که تا پیش از این دو کارشو در تهران و کرج را مدیریت می‌کرد، مجتمع تجاری ارگ تجریش را به عنوان سومین مکان برای افتتاح کارشوی خود انتخاب کرد.

این نمایندگی مدیران خودرو البته 3 مرکز فروش و خدمات پس از فروش نیز در تهران و کرج دارد اما معرفی خودرو در قالب کارشو را به عنوان یک فعالیت مهم برای عرضه محصول انتخاب کرده است که بازدیدکنندگان می‌توانند در فضایی متفاوت اقدام به خرید یا آشنایی با محصول موردنظر خود نمایند.

در روز افتتاحیه کارشوی نمایندگی 777 در ارگ تجریش، خودروی ایکس55 پرو نیز در پایتخت رونمایی شد و به صورت رسمی فروش آن در کارشوی این نمایندگی آغاز شد.

 

رونمایی ایکس55



نکته متمایزکننده این کارشو با سایر کارشوها، امکان تحویل اختصاصی خودرو است که می‌تواند یک گام مهم برای جلب رضایت حداکثری مشتریان این برند باشد.

شرکت مدیران خودرو برای نسخه پرو ایکس55 از پیشرانه بهبودیافته 1.5 لیتری توربو با قدرت و گشتاور بیشتر استفاده کرده است. انتقال قدرت موتور به چرخ های جلو نیز این بار با استفاده از گیربکس CVT 9 سرعته جدید انجام می شود.

از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توان به دوربین 360 درجه، گرم کن صندلی ها، کول باکس، کروز کنترل و...اشاره کرد.

کد خبر 138307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha