کد خبر 13861
۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
خدمات جدید کارت نارنجی سایپا

پرشین خودرو: صاحبان خودروهای گروه خودروسازی سایپا كه دوران گارانتی آن رو به پایان است می‌توانند با استفاده از خدمات كارت نارنجی، خودروهای خود را دوباره به مدت یك سال یا 20 هزار كیلومتر گارانتی كنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسین خشکباری مدیر پروژه بسته خدمت و کارت نارنجی، با اعلام این خبر گفت: شرکت سایپایدک به مناسبت ماه مبارک رمضان، خدمت با ارزش و ارزنده را با قیمتی مناسب طراحی و برای ارائه به مشتریان در قالب كارت نارنجی اجرایی کرده است. وی اظهار داشت: در این طرح امكان تمدید گارانتی خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا به مدت یک سال یا 20 هزار كیلومتر ایجاد شده است. این نوع از كارت نارنجی قابلیت ارائه به تمامی خودروهایی كه در دوران گارانتی است را دارد. مدیر پروژه بسته خدمت و کارت نارنجی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیك، این خدمت با ارزش به تمام خودروهای گروه سایپا با عمر کمتر از شش سال ارائه خواهد شد. متقاضیان برای تهیه این خدمات می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز در سراسر كشور مراجعه کنند.
کد خبر 13861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید اکبری اهنگری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    2 2
    مبلغ 166000 تومان ازم گرفتن اما بجای کارت یک برگه دادن ماشینو صفر تحویل گرفتم.
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 4
    ازمن 212000تومان گرفته اند فقط یک برگه تحویل داده اند در ضمن کارت نارنجی برای سرقت هم میباشد
  • محمدl ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    4 0
    1-ماشین من درنمایندگی 5412تعمیر شد بابت دستمزدمبلغ 200000تومان هزینه نقدا دریافت کردند؛مدارک هم موجوداست. 2-این ماشین هنوزنوبت سرویس اولیه نرسیده است . 3-باتهران هم تماس گرفتم متعاسفانه جواب ندادند. 4-نتیجه گرفتم که این کارشما هم مانند دیگرامورکه دراین نمایندگی شهرستان ما که متولی امراست؛یک نوع فریب کاری است .وفقط شما براحتی پولرا ازمشتریان می گیرید.
  • سیروس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    2 0
    باسلام مدت 2ماه است که تیبا خریدم سرویس اولیه را به تعمیرگاه بردم کمک عقب ماشین خراب بود تعویض کردن وفنر را جا نزده بودندوبعد از مدتی که متوجه شدم رفتم که اعتراض کنم هیچ مسئولی پیدا نکردم ودر نهایت گفتند تیبا همینه تعمیرگاه تهران سه راه آذری اگر مسئولی دارد جهت پیگیری من آماده هستم
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    4 0
    ایا کارت نارنجی وجود خارجی دارد یا فقط یک برگه کپی تحویل مشتری میشود ممنون میشم جواب سوال بنده ودیگران داده بشه