گیره کیسه زباله، هولدر موبایل و استاندارد تارا و رانا از مزایای لاماری ایما شد!

تقاضای خرید لاماری ایما، خودروی ناشناخته بازار خودرو ایران اعداد عجیب و غریبی را پیش روی ما قرار می‌دهد که مهر تاییدی بر هیجانی بودن بازار خودرو در ایران است چرا که گیره کیسه زباله، هولدر موبایل و استاندارد برف پاک‌کن تارا و رانا از مزایای لاماری ایما شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدت‌های مدیدی است که همه ما از انتخاب محصولات مختلف چینی توسط مونتاژکاران ایرانی ناراحتیم و انتقادات زیادی را به نوع انتخاب خودرو توسط برخی از آنان وارد می‌دانیم.

بازار خودروی ایران یک بازار بی‌منطق است که شاید مهمترین دلیل آن نیز تبدیل شدن خودرو به یک کالای سرمایه‌ای و پله‌ای برای کسب سود چند 10 یا 100 میلیونی در صورت موفقیت در لاتاری باشد.

 

لاماری



اما بخش دیگری از این مشکلات که برخی شرکت‌های واردکننده خوشنام را نیز مجبور کرده است تا وارد چرخه مونتاژ ضعیف‌ترین خودروهای چینی در ایران شوند به بی‌توجهی و ظاهرنگری برخی خریداران خودرو بازمی‌گردد.

برخی مشتریان ایرانی از خریداران لباس تا خودرو عادت دارند تا بعد از خرید به جستجو در خصوص چند و چون کیفیت محصول خریداری شده بپردازند و حالا لاماری ایما و مشتریان آن مهر تاییدی بر این موضوع هستند.

 

لاماری



لاماری ایما خودرویی است که در بازار ایران با کمترین امکانات ممکن وارد شده است تا حاشیه سود مونتاژکار حفظ شود آنهم در شرایطی که به حدی در بحث آپشن و امکانات ضعیف است که شرکت را مجبور کرده تا گیره نگهدارنده کیسه زباله، هولدر موبایل یا استاندارد عابر پیاده برف‌پاک کن را با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی به خورد مردم دهد.

نکته جالب اینجاست که استاندارد عابرپیاده برف پاک کن در محصولات امریکایی دهه 70 میلادی، بنزهای دهه 90 میلادی و حتی تارا و رانا پلاس خودمان نیز وجود دارد.

 

لاماری



پس از انتشار دو گزارش از لاماری ایما در پرشین خودرو در خصوص جای خالی 11 آپشن در ایما و تیپ ترونیک؛ ضعف بزرگ لاماری ایما تازه متوجه شدیم که بسیاری از خریداران یا متقاضیان این خودرو از این موضوع آگاهی نداشتند و صرفا فریب ظاهر این محصول را خوردند.

پ‌ن: استاندارد عابر پیاده برف‌پاک‌کن برای حفظ جان عابران پیاده در زمان برخورد با خودرو طراحی شده است. در این حالت برف‌پاک‌کن پشت کاپوت مخفی می‌شود تا تیغه‌ها در صورت برخورد به عابرپیاده آسیب نرسانند. باز کردن برف پاک کن در این خودروها نیاز به یک بار روشن و خاموش کردن برف پاک کن دارد تا تیغه در حالت عمودی قرار گیرد./

 

 

کد خبر 138671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha