تولید پیکاپ T8 اتوماتیک در دستور کار کرمان موتور / آغاز ارتقای کیفی محصولات کرمان موتور با جک J4

معاون فروش کرمان موتور از آغاز ارتقای کیفی محصولات کرمان موتور با جک J4 خبر داد و گفت: در سال آینده به احتمال بسیار زیاد پیکاپ KMC T8 تولید و وارد بازار خواهد شد.

محمدرضا پورکاظمی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبالی که از KMC T8 به عنوان نخستین پیکاپ کرمان موتور به عمل آمد برنامه‌هایی برای تولید سخه اتوماتیک پیکاپ KMC T8 وجود دارد که به احتمال بسیار زیاد در اوایل سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

وی در ادامه به پروژه ارتقای کیفی محصولات کرمان موتور اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه ارتقای کیفی محصولات با سدان جک J4 آغاز شد و این خودرو به ترمز دیسکی در هر چهار چرخ مجهز شده است. همچنین این خودرو به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری که به صورت مخفف ESC نامیده می‌شود نیز تجهیز شده و در بخش زیبایی نیز دیلایت(چراغ روز) به چراغ‌های جک J4 افزوده شده است.

 

پورکاظمی معاون فروش کرمان موتور



معاون فروش کرمان موتور وضع تولید این شرکت را امیدوارکننده دانست و تصریح کرد: برنامه تولید امسال بیش از 40 هزار دستگاه خودرو بوده که تا پایان مردادماه سال جاری،11 هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تلاش داریم تا نخستین خودروی داخلی کرمان موتور را بر پایه پلتفرم جک J4 و با پیشرانه بومی و درصد داخلی سازی بالا تولید و عرضه کنیم.

پورکاظمی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با مپنا یک قرارداد مشترک برای تولید خودروی برقی بر پایه پلتفرم جک J4 داریم که نتایج آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

کد خبر 138962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha