خروج نخستین شاسی بلند جیلی بویو از خط تولید با 4 مدل پیشرانه

به گفته این خودروساز، شاسی بلند کامپکت جدید جیلی با نام بویو Boyue به تولید انبوه رسید و نخستین دستگاه بویو L در مراسمی رسما از خط تولید این شرکت در شهر نینگبو، استان ژجیانگ خارج شد. جیلی همچنین از عرضه این خودرو در سه ماهه چهارم سال جاری به بازار خودروی چین خبر داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاسی بلند جیلی بویو L بر روی پلتفرم CMA جیلی که به صورت مشترک توسط جیلی و ولوو توسعه پیدا کرده، تولید شده است.

 

جیلی بویو



پلتفرم CMA جدیدترین پلتفرمی است که در تولید خودروهای سایز کوچک جیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین خودروسازان دیگری نظیر ولوو و لینک اند کو Lynk & Co در حال حاضر از این پلتفرم برای تولید خودروهای خود بهره می‌برند.

 

جیلی بویو



شاسی بلند جیلی بویو با ابعاد 4670.1900.1705 میلی متر با فاصله میان دو محور 2777 میلی متری به صورت دو رنگ و با سقف و ستون مشکی تولید شده است.

جیلی در این خودرو بر خلاف سایر خودروسازان چینی که از دستگیره‌های جمع شونده در محصولات جدید خود استفاده می‌کنند از دستگیره‌های قدیمی استفاده کرده است و مدعی شده که این دستگیره‌ها با یک پوشش آنتی باکتریال با سطح استریل سازی 99.99 درصدی پوشیده شده است.

 

جیلی بویو



چراغ‌های روز جیلی بویو با بهره‌گیری از 182 چراغ ال ای دی در جلوپنجره تعبیه شده است همچنین در داخل کابین از یک صفحه نمایش لمسی 13.2 اینچی و یک صفحه نمایش 10.25 اینچی استفاده شده است که به سیستم عامل "Geely Galaxy OS Air" با تراشه کوالکوم 8155 مجهز است.

 

جیلی بویو

 

جیلی فرمان این خودرو را نیز به صورت آنتی باکتریال طراحی کرده که با شیوع کرونا در میان خودروسازان چینی بسیار فراگیر شده است.

 

جیلی بویو



جیلی بویو L که به سیستم کمک رانندگی سطح 2 مجهز است با 4 پیشرانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت؛ پیشرانه 2 لیتری توربو با 218 اسب بخار قدرت، پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 181 اسب بخار و دو نسخه هیبریدی از جمله گزینه های قابل انتخاب خریداران خواهد بود.

 

جیلی بویو

کد خبر 139151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha