تخفیف مترو و اتوبوس در هفته تهران برای شهروندان

سخنگوی شهرداری تهران، برنامه‌های هفته تهران از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری به مناسبت هفته تهران، این برنامه‌های را تشریح کرد.

به پاس گرامیداشت هفته تهران با عنوان «تهرانِ جان»، تیم‌های سنجش سلامت برای شهروندان در مناطق 22 گانه مستقر می‌شوند و به صورت رایگان به شهروندان خدمات سلامت محور ارائه داده خواهد شد.

در میز خدمت سلامت، خدماتی چون غربالگری(تست فشار خون و قند خون)، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، بینایی سنجی رایگان برای کودکان و ویزیت پزشک عمومی (مخصوص مناطق کم برخوردار) ارائه می‌شود.

سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در مراکزی که تحت اختیار دارد، امکانات خود را با تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته است و شهروندان پایتخت در هفته تهران می‌توانند از مراکز ورزشی شهرداری با تخفیف خدمات دریافت کنند.

همچنین مترو، اتوبوس و تاکسی در هفته تهران برای شهروندان تخفیف‌هایی را در نظر گرفته است و سازمان پسماند نیز بنا دارد تا کیسه‌های پارچه‌ای رایگان در بین شهروندان تهران به منظور مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست توزیع کند.

از 14 تا 20 مهرماه تورهای تهران‌گردی متعدد برای هنرمندان، نویسندگان، فعالان اجتماعی و مجازی همچنین کودکان به مناسبت روز کودک، توسط شهرداری مناطق مختلف پایتخت برگزار خواهد شد و جزئیات نحوه و تاریخ برگزاری این تورها توسط مناطق برای بهره‌مندی شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرهنگسراهای پایتخت در هفته تهران این فرصت را برای شهروندان ایجاد می‌کنند تا مردم بتوانند به صورت رایگان در دوره‌های مختلف ثبت‌نام کنند.در فروشگاه‌های گلماند شهرداری که پسماند خشک را از شهروندان دریافت می‌کند، هدایایی متناسب با هفته تهران در ازای ارائه زباله خشک داده می‌شود.

فروشگاه زنجیره شهروند از 14 تا 20 مهرماه به مناسبت هفته تهران، تخفیف‌های خوبی بر روی اجناس مختلف برای مشتریان در نظر خواهد گرفت.

گفتنی است، در سال جاری که هفتمین سال از این نام‌گذاری می‌گذرد، همچنان از روز 14 تا 20 مهر به عنوان هفته تهران و با شعار «تهرانِ جان» برنامه‌های مختلفی را با توجه به این شعار و در حوزه‌های مختلف شهری و فرهنگ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 139254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha