راه اندازی خودرو صوت در تهران

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های آغاز امامت امام زمان (عج) از استقرار موکب شهید پیچک در مراسم بزرگداشت این ایام و راه اندازی خودرو صوت در نواحی چهارگانه خبر داد.

محمد هادی علی‌احمدی، ضمن تبریک نهم ربیع الاول مصادف با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) امید مستضعفان جهان گفت: در راستای بزرگداشت این ایام و ترویج فرهنگ و معارف مهدویت، اداره فرهنگی، برنامه‌های متنوع بسیاری با محوریت مساجد برگزار می‌کند.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص راه اندازی خودرو صوت در نواحی چهارگانه افزود: خودرو‌های مجهز به سیستم صوت با استفاده از نماد و اقلام پویش سلام یا مهدی در محلات به حرکت در آمده و فرارسیدن این روز بزرگ را بشارت می‌دهند.

او به اجرای برنامه نورافشانی محوطه مساجد اشاره کرد و افزود: شهروندان در این شب فرخنده می‌توانند شاهد مراسم نورافشانی سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در ۱۲ مسجد منتخب منطقه باشند.

علی احمدی گفت: همزمان با نورافشانی مساجد منتخب، تهیه و توزیع پرچم سلام یا مهدی ویژه خودرو و عابران پیاده، درج شعار سلام یا مهدی بر روی خودرو‌ها و پذیرایی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره فرهنگی برای بزرگداشت این ایام تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه۱۳ گفت: موکب شهید پیچک در میدان امام حسین مستقر می‌شود و این موکب فرهنگی و در مراسم بزرگداشت سالروز آغاز امامت و تجدید بیعت با امام زمان (عج) میزبان شهروندان است.

کد خبر 139258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha