عرضه ۷۱ کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

۷۱ دستگاه کامیون کشنده امپاور (EM POWER) شرکت بهمن دیزل روز ۲۹ آبان ماه جاری بر روی تابلو معاملات بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، تحویل کامیون کشنده امپاور دو ماهه بوده و در ۲۹ دی ماه امسال به خریداران انجام می‌شود.

براساس مشخصات ارایه شده در اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی، اشخاص حقیقی مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه و اشخاص حقوقی حداکثر مجاز به ثبت سفارش پنج دستگاه خودرو هستند.

کامیون‌های امپاور مجهز به کولر درجا و کیت ADR جهت حمل کالای خطرناک است. صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودرو‌ها سفید است.

از سوی دیگر خریداران باید پس از انجام خرید از طریق سامانه فروش محصولات گروه بهمن به آدرس اینجا از میان عاملیت‌های مجاز انتخاب نمایند و جهت تحویل به آدرس قزوین، شهرک صنعتی البرز، نبش خیابان حکمت دهم، واقع در محل کارخانه شرکت مراجعه کنند.

خریداران ملزم به واریز هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس به شماره حساب اعلامی متعلق به بهمن دیزل هستند.

سایر هزینه‌های مربوطه به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۱ ریال شامل ۳۱ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال تولید پلاک و شماره گذاری، یک میلیون و ۲۶۲ هزار ریال هزینه پست، صدور و هوشمند سازی کارت خودرو، ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال بیمه شخص ثالث می‌باشد.

تمام هزینه‌های فوق صرفا بایستی از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت واریز شود و رعایت مفاد اعلامی طبق فایل پیوست الزامی است.

این کامیون پیش از این و در ۲۰ مهر در تالار خودرو بورس کالا عرضه و با رقابت خریداران همراه شده بود. در پی رقابت تنگاتنگ خریداران ۵۰ دستگاه از این محصول با رقابت ۴.۵ درصدی فروخته شده بود.

شرکت بهمن دیزل نیز در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرده، پیرو درخواست این شرکت درخصوص پذیرش کامیون کشنده امپاور جهت عرضه در بورس کالا، شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر کرد و دومین مرحله از عرضه محصولات در بورس کالا روز ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ با حجم کالای قابل عرضه به تعداد ۷۱ دستگاه کشنده امپاور آگهی شد.

کد خبر 139633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha