کد خبر 13981
۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
پارس خودرو مسئول ناوگان حمل و نقل اجلاس

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد را فرصت خوبی برای نمایش تصویر واقعی از کشورمان در عرصه بین المللی دانست.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدحسن گرمان، با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران گفت: در این اجلاس که به مدت شش روز در سه سطح کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سران کشورهای غیرمتعهد در ایران برگزار می شود، شرکت پارس خودرو از گروه سایپا مسئولیت ناوگان حمل و نقل آن را در طول برگزاری برعهده گرفته است. وی افزود: در این اجلاس که به لحاظ گستردگی و وسعت برگزاری آن در جمهوری اسلامی ایران در نوع خود بی نظیر است، 120 کشور عضو و 27 عضو ناظر از مناطق مختلف جهان و در عالی ترین سطح حضور دارند که بسیاری از آنها برای نخستین بار به کشورمان عزیمت خواهند کرد تا از نزدیک با پیشرفت ها، توانمندی ها و دستاوردهای کشورمان در طول سالیان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آشنا شوند و توجه ویژه به این رخداد بزرگ ملی موجب شده تا تمام دستگاه های کشور دست به دست یکدیگر دهند تا تصویر مطلوب و خوبی از کشورمان در این اجلاس به نمایش گذاشته شود. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: یکی از مهمترین ابعاد برگزاری این اجلاس موضوع ترابری آن است که با توجه به محصولات لوکس پارس خودرو تصمیم بر این شد تا این شرکت برگزیده صنعت خودروسازی کشور در این اجلاس باشد تا به موازات تامین خودروهای مورد نیاز، تصویر مطلوبی از دانش فنی و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآید. وی گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی و اهداف کلان کشور، خود را در این پروژه بزرگ ملی کاملا سهیم دانسته و به طور کاملا مسئولانه ای در آن وارد شده است. گرمان در پایان خاطرنشان کرد: در طول برگزاری اجلاس شرکت امداد خودرو سایپا نیز برنامه ریزی لازم را برای اجرای خدمات امدادی احتمالی انجام داده است که در مجموع امیدواریم با اقداماتی که تا پایان برگزاری اجلاس توسط گروه خودروسازی سایپا انجام می شود بتوانیم در ارتقای جایگاه ایران اسلامی عزیزمان در اذهان سران کشورهای عضو اجلاس موثر باشیم.
کد خبر 13981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    0 0
    تصویر واقعی از ایران با اختصاص خودروهای داخلی-ملی به عنوان ناوگان جابجایی سران محقق میشد نه با خودروهایی نیسان تینا و ماکسیما و رنو مگان !