وانت نیسان اکستند عرضه می‌شود/ نیسان آبی 3 ستاره می‌شود / عرضه پیکاپ کارون پلاس و پیکاپ دودیفرانسیل در سال آینده

مدیر بازاریابی و فروش زامیاد از برنامه‌های ارتقای کیفی نیسان آبی و عرضه وانت نیسان اکستند در این شرکت خبر داد و گفت: با پروژه‌های انجام شده به زودی شاهد تردد نیسان آبی با سه ستاره کیفی خواهیم بود.

آرش سماواتی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو در خلال شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به اجرای برنامه‌های ارتقای کیفی نیسان آبی در این شرکت اشاره کرد و افزود: در زامیاد با برنامه‌های انجام شده به دنبال ارتقای سطح آلایندگی و کیفیت سواری نیسان آبی هستیم ضمن اینکه برنامه‌هایی برای معرفی جایگزین این خودرو در زامیاد وجود دارد.

وی همچنین برنامه‌های زامیاد در توسعه محصول را تشریح و تصریح کرد: وانت پادرا لانگ را به عنوان محصولی مکمل در کنار نیسان آبی با کاربری‌های مختلف به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره به افزایش طول بارخور پادرا پلاس لانگ اشاره کرد و افزود: وانت پادرا پلاس لانگ از نظر قیمت و هزینه نگهداری بسیار مناسب‌ برای پخش مویرگی با کاربری های باری متنوع است.

سماواتی پیکاپ زاگرس را نیز پیکاپ لوکس زامیاد با موتور 2.4 و با قیمتی مناسب و رقابتی معرفی کرد که سبد محصولات زامیاد را با هدف تامین یک پیکاپ آفرودی، تکمیل کرده است.

 

زامیاد زاگرس



وی زمان فروش و اعلام قیمت این خودرو را نیز دو ماه آینده اعلام کرد.

مدیر بازاریابی و فروش زامیاد همچنین پیکاپ کارون را یک محصول راهبردی برای زامیاد معرفی و اظهار داشت: برای پیکاپ کارون نیز برنامه‌های مختلف ارتقای کیفی در سازمان وجود دارد.

 

زامیاد پیکاپ کارون



وی عرضه پیکاپ کارون پلاس دوکابین را یکی از برنامه‌های زامیاد اعلام کرد و افزود: کارون پلاس دو کابین با یک سری ارتقای انجام شده در حوزه فنی و ظاهری در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه عرضه یک پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل نیز در خودروسازی زامیاد در حال تست است که در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 139874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha