کامیونت «کاما» در آریادیزل رونمایی شد

قائم مقام و عضو هیات مدیره آریادیزل گفت: طراحی محصولات کاما توسط یک شرکت ایتالیایی و تولید آن هم تحت نظارت یک شرکت کنترل کیفی ایتالیایی انجام می‌شود. این محصول از تمام استانداردهای 85 گانه اروپایی از قبیل ترمز اضطراری و رادار خط خوان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مهدی نیازی، با اعلام این مطلب افزود: آریادیزل سه محصول از یک برند جدید با عنوان کاما را معرفی کرد که شامل محصول 6 تن خوابدار و 6 تن بدون جای خواب و همین طور محصول 9 تن این برند می‌شود. آریادیزل نمایندگی سی‌اندسی و رنوتراکس را در اختیار دارد که در همین زمینه محصول جدید کامیون 26 تن 2*6 باری سی‌اندسی را هم رونمایی کردیم.

 

نیازی آریادیزل



وی گفت: در بخش 26 در بازار داخلی حدود 10 سال با خلا مواجه بودیم و ترجیح دادیم این محصول را برای عرضه انتخاب کنیم. طراحی محصولات کاما توسط یک شرکت ایتالیایی و تولید آن هم تحت نظارت یک شرکت کنترل کیفی ایتالیایی انجام می‌شود. این محصول از تمام استانداردهای 85 گانه اروپایی از قبیل ترمز اضطراری و رادار خط خوان برخوردار است.

وی تصریح کرد: این خودرو نزدیک به 30 هزار کیلومتر در جاده‌های مختلف ایران و در شرایط مختلف آب وهوایی تست شده است و در اختیار شرکت‌های فعال در بخش صنایع غذایی که بیشترین استفاده از این سگمنت را دارند، قرار گرفت و تست توسط آن‌ها انجام شده است. به درخواست آریادیزل این شرکت‌ها از ظرفیتی بیشتر از استاندارد تعریف شده برای خودروهای کاما استفاده کردند تا توانایی این خودروها برای ما محرز شود.

 

آآریا دیزل



نیازی اظهار داشت: مجموع این اتفاقات به ما این امکان را داد که خودروهای کاما را به عنوان نخستین محصول بخش تجاری با سه سال گارانتی عرضه کنیم. این در حالی است که شرکت‌ها براساس قوانین ملزم هستند 2 سال گارانتی را برای محصولات خود عرضه کنند. آریادیزل به واسطه اطمینان از قطعاتی که روی این خودرو استفاده شده و آزمایش‌های فنی که روی آن انجام شده است، سه سال گارانتی را برای آن در نظر گرفتیم. تصور می‌کنیم که اطمینان بخشی کافی را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: محصول 26 تن سی‌اندسی هم نخستین محصول باری 26 تن است که با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. سال 2014 آریادیزل نخستین شرکتی بود که یک کشنده با گیربکس اتوماتیک عرضه کرد که قبول عرضه یک کشنده با گیربکس اتوماتیک به ویژه با برند چینی، برای بازار هم سخت بود اما ما این کار را انجام دادیم و حالا هم نخستین محصول 26 تن با گیربکس اتوماتیک را آریادیزل به بازار عرضه خواهیم کرد. این محصول همچنین نسبت به سایر رقبای خود در این سگمنت، قدرت موتور بیشتری دارد و با 420 اسب‌بخار به بازار ارائه می‌شود. این خودرو در بخش حمل‌ونقل سوخت یکی از بهترین گزینه‌هاست و برای شهرهایی که معابر ناهمواری برای تردد کشنده‌ها دارند گزینه مناسبی خواهد بود.

 

آریادیزل



در ادامه مراسم رونمایی از محصولات آریادیزل در بازار خودروهای کار و تجاری ایران مهدی پیله چی مدیر فروش آریادیزل نیز گفت: آریادیزل به واسطه توسعه‌ای که در سبد محصولات خود داشته در سال جاری موفق شد دو تیپ محصول متفاوت را به بازار عرضه کند که شامل خودروهای 6 و 9 تن کاما و کامیون 26 تن سی‌اندسی می‌شود. می‌توان گفت امروز در بازار این خودرو بخشی از خلا فعلی را پوشش می‌دهد. امیدواریم بتوانیم با ارائه این محصول سهم مورد نظر از این بازار را کسب کنیم.

 

پیره چی آؤیادیزل



وی افزود: این محصول جدید آریادیزل چند ویژگی بارز دارد؛ از جمله آن که کامیون کاما محصولی است که برای نخستین بار منطبق با استانداردهای روز اروپا عرضه می‌شود. پیش از این روی برخی از محصولات کشنده شاهد تجهیزات ایمنی مانند رادارهای خط‌خوان و ترمزهای اضطراری پیشرفته بودیم اما عرضه کامیونت با این استانداردها برای نخستین بار در کشور اتفاق می‌افتد. این محصولات با سطح بالایی از ایمنی عرضه می‌شود و تمام الزامات و استانداردهای اجباری سازمان ملی استاندارد و وزارت صمت را پاس می‌کند.

وی اظهار داشت: کامیونت کاما در مقایسه با رقبای خود دو ویژگی برتر دارد که نخستین آن قدرت موتور این خودرو است. معمولا در این سگمنت شاهد قدرت موتوری بین 140 تا 150 اسب‌بخار هستیم اما محصول کاما بین 165 تا 170 اسب‌بخار قدرت دارد.

پیله چی گفت: همچنین محورهای جلوی این خودرو دیسکی و محورهای عقب کاسه‌ای است و سیستم‌های ترمز پیشرفته اضطراری و سامانه خط‌خوان روی این خودروها نصب شده است. طول بارخور این کامیونت حدود 5.5 متر است که در کنار طول 9.2 تن کامیونت، امکان نصب انواع کاربری‌های عمومی مانند باری فلزی، باری چادر و انواع کاربری‌های مسقف و کاربری‌های خاص مانند حمل زباله، خدمات شهری و آتش‌نشانی را به همراه دارد.

 

آریادیزل



وی افزود: محصول 26 تن سی‌اندسی کامیونی 2*6 است با محور عقب بالاگیر که ویژگی خوبی برای رانندگان محسوب می‌شود و می‌تواند استهلاک خودرو را کاهش دهد. قدرت این خودرو 420 اسب‌بخار است و طول بارخور آن 7.5 متر دارد. گیربکس تمام اتوماتیک فست در این خودرو به کار رفته که یکی از بهترین گیربکس‌های تحت لیسانس شرکت ؟؟؟ آمریکاست. موتور این خودرو بسیار باکیفیت است که پیش از این، آریادیزل تجربه استفاده از آن را روی کشنده سی‌اندسی داشته است.

وی تصریح کرد: نزدیک به یک میلیون و 500 هزار کیلومتر طی 6 سال گذشته این خودرو بدون تعمیرات اساسی موتور در جاده‌های ایران و مناطق جغرافیایی مختلف ایران تردد داشته است.» وی تصریح کرد: «به دلیل کیفیت بالا این موتور را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم که نیاز مشتریان را پوشش دهد.

 

آریادیزل



وی بیان کرد: سعی کرده‌ایم قیمت این محصولات را رقابتی انتخاب کنیم تا سهم مناسبی را از بازار کسب کنیم. کشنده جدید نیوفیس از اواخر آذرماه رونمایی می‌شود و کشنده جدید سی‌اندسی هم یک ارتقای اساسی نسبت به نسخه قبلی خود داشته است. نسخه جدید این خودرو از امکانات و تجهیزت ایمنی به روزی برخوردار است و ارتقای این خودرو روی تریم و کابین انجام شده است.

این مدیر آریادیزل خاطرنشان کرد: این مالتی‌مدیا از سیستم اندروید برخوردار است که امکان نصب اپلیکیشن‌های نمایش بار را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. با این کار دغدغه رانندگان را کاهش خواهیم داد و راننده با روشن کردن صفحه مالتی‌مدیا با فهرستی از انواع بارها در مسیرها و شرایط مختلف روبه‌رو می‌شود و می‌تواند رزرو بار را از این طریق انجام دهد.

کد خبر 139875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین حسینی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    شرایط ثبت نام چیه چطوری باید ثبت نام کرد