سدان ریسپکت بهمن موتور با بدنه تولید داخل در نمایشگاه خودرو اصفهان

استان اصفهان که میزبان برگزاری یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی کشور است شاهد نمایش یک دستگاه سدان ریسپکت بهمن موتور با بدنه تولید داخل بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه بهمن در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان اقدام به نمایش برخی از محصولات خود کرد که هر چند برخی از محصولات قدیمی نیز در میان آن وجود داشت اما پیکاپ جدید G9، ریسپکت با بدنه تولید داخل، فیدلیتی و دیگنیتی با بدنه تولید داخل و رنگ‌بندی متفاوت برخی از جدیدترین محصولات تولید شده در این شرکت خودروسازی بخش خصوصی بود.

 

فیدلیتی



این موضوع جایی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم خودروسازان بزرگ کشور در بخش تولید باکیفیت با مشکلات بسیاری مواجه هستند اما بهمن موتور با نظارت و سرمایه بخش خصوصی توانسته است هم عمق تولید داخل باکیفیت را افزایش دهد هم محصولات این شرکت را بروزرسانی کند.

 

رسپکت



نمایش ریسپکت با بدنه تولید شده در داخل کشور آن هم با کیفیتی مناسب یکی از دستاوردهایی است که نشان می‌دهد خصوصی سازی واقعی گره‌گشای مشکلات عدیده و پرشمار خودروسازی دولتی است.

 

رسپکت بهمن موتور



ظرفیت تولید بدنه ریسپکت، دیگنیتی و پرستیژ با وجود مشکلات تحریم و بروکراسی اداری حاکم بر صنعت خودرو مهر تاییدی بر الزام حرکت به سوی خصوصی سازی خودروسازان است.

کد خبر 139876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha