استفاده از محصولات پارس خودرو در اجلاس نم، موجب ارتقاء جایگاه صنعت خودرو کشور است

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس سران کشورهای غیر متعهد، فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها و پیشرفت های ملت ایران است.

به گزارش «پرشین خودرو»، غلام محمد زارعی، با اشاره به انتخاب برخی از خودروهای لوکس داخلی برای استفاده در ناوگان حمل و نقل اجلاس آتی سران غیر متعهد، افزود: با توجه به اینکه خودرو یکی از نمادهای پیشرفت و توانمندی صنعتی هر کشوری محسوب می شود چنانچه از محصولات لوکس و با کیفیت داخلی در نقل و انتقال و سرویس دهی میهمانان و همراهان حاضر در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد استفاده شود بالطبع این اقدام بازتاب مثبتی را در معرفی خودروهای داخلی و توانمندی صنعت خودرو کشور خواهد داشت. وی تصریح کرد: قطعا زمانی که میهمانان حاضر در این اجلاس سوار بر خودروهای با کیفیت ترین خودروسازی کشور می شوند کیفیت و زیبایی و سایر مزیت های خودروهای ایرانی را مشاهده کرده و این اقدام در نگاه میهمانان خارجی حاضر در این اجلاس نسبت به صنعت خودرو ایران تاثیر گذار خواهد بود. همچنین این اقدام با معرفی محصولات صنعت خودرو ایران، به نوعی بازار یابی برای چنین محصولاتی محسوب خواهد شد. زارعی افزود: تبلیغ و معرفی محصولات صنعت خودرو و بازاریابی محصولات داخلی در این اجلاس که از اهمیت بالایی برخوردار است فرصتی مغتنم برای معرفی برند محصولات ایرانی به خصوص معرفی برند محصولات شرکت پارس خودرو خواهد بود. نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: انتخاب محصولات لوکس پارس خودرو که از کیفیت، ایمنی و زیبایی بالایی برخوردار سات موجب معرفی توانمندی و دانش فنی صنعت خودرو ایران و ارتقاء جایگاه صنعت خودرو کشور در عرصه های بین المللی خواهد شد.
کد خبر 14281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیچاره ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
    0 0
    آخه عزیز جان : ماشینی که برند نیسان رو داره ،کجاش واسه ایران افتخار داره ؟؟؟؟ افتخارش مال شرکت رنو- نیسانه نه پارس خودرو. میگی نه برو نظر سنجی کن!!!