کد خبر 15380
۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱
شاید خودرو ارزان شود !

پرشین خودرو: رییس اتحادیه مشاوران خودرو زنجان با اشاره به این‌که احتمال کاهش قیمت انواع خودرو وجود دارد، گفت: تا چند روز آینده قیمت خودروها تولید داخل اعلام می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، محرم‌علی قنبری با بیان این‌که نوسان قیمت ارز در کشور سبب افزایش قیمت انواع خودرو در بازار شده است، اظهار کرد: خریداران باید به این نکته توجه داشته باشند که احتمال می‌رود تا چند روز آینده روند افزایش قیمت‌ها متوقف شود. وی تصریح کرد: در این شرایط و با توجه به تعیین قیمت خودروهای داخلی قطعاً شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم شد و بار دیگر آرامش بر بازار حاکم می‌شود. این فعال صنفی با اشاره به رونق بازار یادآور شد: باوجود افزایش چشمگیر قیمت انواع خودرو داخلی و خارجی خریداران تمایل خوبی برای خرید خودرو دارند و همین موضوع رونق بازار را سبب شده است. وی با تاكید بر ضرورت هوشیاری خریداران به ایسنا گفت: نباید در شرایطی که بازار متلاطم است با خرید کاذب شرایط را برای آشفتگی بازار فراهم کرد، چراکه قطعاً اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی در این‌باره وجود ندارد. قنبری با بیان این‌که هم‌اكنون قیمت پراید با یک میلیون تومان افزایش به 13 میلیون تومان رسیده است، ادامه داد: قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز 23 میلیون تومان بود و افزایش قیمت‌ها بین یک الی دو میلیون تومان گزارش شده است.
کد خبر 15380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اوه ! اوه ! ركب زد بد جور ! نكنه ماشين بهش فروختي ؟ قيمت جديد كارخانه امروز 16 مهر اعلام شده بريد پيدا كنيد بگذاريد يك كم آبروي رفته را برگردونيد سرجاش !