کد خبر 15397
۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
راه اندازی سه مرکز تعویض پلاک خودرو

پرشین خودرو: رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور از راه اندازی 3 مرکز تعویض و نقل و انتقالات پلاک خودرو در سطح کشور خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رستمی گفت: تا پایان سال جاری 2 مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک در تهران واقع در همت و یافت آباد و یک مرکز دیگر در استان خراسان رضوی واقع در شهر مقدس مشهد راه اندازی می شود. وی در ادامه بیان کرد: در شهر تهران 7 مرکز تعویض و نقل و انتقال پلاک فعال است و تا پایان سال جاری این رقم به 9 عدد می رسد، البته تعداد این مراکز در سراسر کشور 222 عدد است که تا پایان سال جاری این تعداد به 225 مرکز نقل و انتقال تعویض پلاک خواهد رسید. وی خاطر نشان کرد: 2 مرکزی که تا پایان سال جاری قرار است در پایتخت راه اندازی شود از سال گذشته برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفت و از سال جاری عملیات ساخت این مراکز آغاز و در حال حاضر در مرحله ساخت است. گفتنی است، در هر استان یک مرکز تعویض پلاک وجود دارد و در شهرستان ها فقط نمایندگی مراکز مذکور است و استان اصفهان نیز دارای 2 مرکز است.
کد خبر 15397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    0 0
    ایشان کمی جوک می کویند سبزوار و نیشابور دارای دو مرکز هستند و لی مشهد دومین شهر بزرگ ایران پایتخت معنوی ایران و مرکز استان فقط دارای یک مرکز است