افزایش 700 هزار تومانی قیمت لاستیک کامیون

پرشین خودرو: رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل کالای شهرستان ابرکوه از گرانی روزانه لوازم یدکی کامیون و وسائط نقلیه سنگین انتقاد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایلنا، مهدی ابراهیم‌زاده در این باره گفت: این گرانی در حدی است که قیمت لاستیک کامیون در عرض چند هفته گذشته بیش از ۷۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و از حدود ۲ میلیون ۵۰۰ هزار، به بیش از ۳ میلیون تومان رسیده است. این فعال صنفی با اشاره به عدم نظارت مسئولین بر قیمت‌ها ادامه داد: وقتی به مسئولین وزرات صنعت مراجعه می‌کنیم که قاعدتا باید بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند، می‌گویند فاکتور خرید خود را از لوازم یدکی مربوطه بیاورید تا با آن‌ها برخورد کنیم، اما مشکل آنجا است که فروشندگان لوازم یدکی برای کالاهای خود فاکتور صادر نمی‌کنند. ابراهیم‌زاده در پایان اعلام کرد: فروشندگان لوازم یدکی به دلیل آنچه افزایش قیمت لوازم یدکی کامیون در تهران و بالا رفتن قیمت خرید اولیه عنوان می‌کنند، اجناس خود را با این قیمت بالا برای فروش می‌گذارند.
کد خبر 15590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    5 0
    همه چیز گران شده،سهمیه گازوئیل کم شده ولی کرایه ثابت مانده .آخه باید چه خاکی بسر کنیم....
  • راننده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    چرا این بلاهاراسراین قشرزحمت کش جامعه میارین؟؟؟؟؟بسه.هرکس آستانه تحملی داره کاری نکنین چرخ اقتصادکه به دست این قشرزحمت کش میچرخه پنچربشه.دیگه خوددانید.