کد خبر 15909
۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
لیفان X60 به بازار می آید+تصاویر

پرشین خودرو: محصول جدید شرکت كرمان موتور تحت عنوان "لیفان X60 " در کلاس خودروهای شاسی بلند (SUV) به زودی طی مراسمی رونمایی می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودرو" لیفان X60 "با حجم موتور 1794 سی سی و 131 اسب بخار قدرت، پنچ دنده با ظاهری لوکس و امکاناتی که عمدتا در خودروهای مدرن یافت می شود در هفته آینده رسما رونمائی خواهد شد. این خودرو در کلاس خودروهای شاسی بلند قرار دارد با سیستم ترمز ABS با سامانه کنترل EBD، فرمان هیدرولیک و تلسکوپی قابل تنظیم، سیستم ایربگ، موتور پرقدرت، جعبه دنده روان با سنسورهای کنترلی، با سایر خودرو های پرامکانات حاضر در این بازار رقابت می کند. قابل ذکر است موتور این خودرو طراحی شرکت ریکاردو انگستان بوده که از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار می باشد همچنین این خودرو مجهز به سیستم ضد سرقت، سانروف، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی و دهها امکانات و تجهیزات دیگر که رانندگی آسان را برای راننده جویای امکانات فراهم می کند از دیگر ویژگی های این خودرو است. شرکت کرمان موتور پیش از این نیز لیفان 620 را به بازار عرضه نموده که با استقبال خریداران روبه رو گردیده است.
کد خبر 15909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    3 1
    چند بار اینو رونمایی میکنن
  • اروین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    2 1
    15-20 روز پیش ثبت نامش شروع شده بود !!! . 1روز بعدش میگن بستن بیاین چک هارو پس بگیرید . الان میخوان رونمایی کنند ؟ این دقیقا یعنی چی ؟؟!!!!
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    1 1
    حالا بخریم خوبه