مردم می توانند پراید 14 میلیونی بخرند

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در صورت نیاز باز هم به خودروسازان اجازه افزایش قیمت را خواهد داد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، سعید مدنی با اشاره به این‌که افزایش قیمت خودرو عمدتا به خاطر تغییر قیمت مواد اولیه و نوسان نرخ ارز بوده است، در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد جدیدی برای افزایش قیمت خودرو به سازمان حمایت ارائه شده است؟ توضیح داد: سازمان حمایت در حال بررسی قیمتها است و اگر نیازی باشد قیمتهای جدید را برای اجرا به ما ابلاغ می‌کند اما ما پیشنهادی ندادیم، بلکه سازمان حمایت به صورت مرتب آنالیز قیمتها را انجام می‌دهد. او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان حمایت در صورت افزایش 10 درصدی نرخ مبادله‌ای ارز اجازه افزایش قیمت را به خودروسازان خواهد داد؟ گفت: این موضوع نیز از سوی حمایت مدنظر قرار داشته و در صورت لزوم قیمتهای جدید را به ما اعلام می‌کند. مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که چه میزان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی به خودروسازان داده شده است؟ گفت:‌ داریم تلاش می‌کنیم که این تسهیلات را بگیریم. برای گذاشتن سهام چند شرکت به عنوان وثیقه دریافت تسهیلات نیز در حال مذاکره هستیم اما این‌که سهام کدام شرکت را به عنوان وثیقه می‌دهیم هنوز مشخص نشده است. مدنی با اشاره به این‌که واگذاری سهام سایپا به تامین اجتماعی بابت رد بدهی دولت به این سازمان بود، گفت: هم‌اکنون شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سهامدار عمده سایپا است. به گفته وی حجم صادرات سایپا در شش ماهه نخست امسال به حدود 25 هزار دستگاه رسید. مدیرعامل سایپا همچنین در پاسخ به این سوال که ‌آیا به نظر شما مردم حاضرند در شرایط فعلی مردم پراید 14 میلیون تومانی را بخرند؟ گفت: پراید 14 میلیون تومانی هم‌اکنون حدود پنج هزار دلار قیمت دارد و این خودرو از نظر کیفیت شرایط خوبی دارد و ان‌شاالله قدرت خرید مردم هم بیشتر می‌شود و می‌توانند این خودرو را بخرند.
کد خبر 15940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    2 0
    بابا نخرین بمونه رو دستشون برن همش رو ترشی بندازن،این پولا خوردن نداره بیشتر سوانح جاده ای به خاطر ماشین ها،راه ها و بعد مردم هستند
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    2 0
    کاملا با اقای دانشجو موافقم.نخرین.پراید ارزش نداره چهارده میلیون پول بدیم.قدرت خرید مردم روز به روز داره کمتر میشه