کد خبر 16113
۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
جزییات قیمت خودرو تحویلی شهریور و مهر

پرشین خودرو: متقاضیان خودرو در شهریورماه می توانند خودروی خود را به نرخ گذشته تحویل بگیرند اما متقاضیانی همانند شما که در مهرماه ثبت نام کرده اید خودرو خود را با نرخ جدید تحویل خواهید گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگرچه این روزها خبرآنلاین در بخش مشکلات مردم به این نکته اشاره کرده که مقاضیان خودرو در شهریورماه خودروی خود را به قیمت گذشته و متقاضیان خرید خودرو در مهرماه خودرو خود را به نرخ جدید تحویل خواهند گرفت بازهم برخی از خوانندگان این پرسش را مطرح می کنند که خودرو ثبت نامی خود در مهرماه را به چه نرخی تحویل می گیرند. روز گذشته یکی از خوانندگان می نویسد: با سلام اینجانب یک دستگاه تیبا از شرکت سایپا پیش خرید کردم در تاریخ 12 مهرماه که طبق شرایط فروش بایستی در آبان تحویل دهند سوال من این است که آیا در آبان ماه خودرو تحویل می گردد یا تاخیر دارد و قیمت آان 12850000 هزار تومان است یا نرخ جدید 15430000 تومان؟ این درحالی است که براساس اظهارات مسوولان، متقاضیان خودرو در شهریورماه می توانند خودروی خود را به نرخ گذشته تحویل بگیرند اما متقاضیانی همانند شما که در مهرماه ثبت نام کرده اید خودرو خود را با نرخ جدید تحویل خواهید گرفت.
کد خبر 16113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    0 0
    خودرو من تحویل مهر میباشد حالا من باید قیمت جدید خودرو را تحویل بگیرم شهریوریها قیمت قدیم خوب فرق این دو تا چیه ترو بخدا یکی اینو به مسولین بگه
  • خانبابا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    0 0
    خودرو من تحویلی مهر ماه بوده اما هنوز دعوت نامه برایم ابلاغ نشده