کد خبر 16318
۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
رفع مشکل تامین لاستیک ناوگان سنگین

پرشین خودرو: رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل کاهش سقف گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین مشکل تامین لاستیک این ناوگان مرتفع شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، محمد رویانیان افزود: مشکل ناشی از کاهش سقف گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی و میزان سوختگیری در هر مرحله با هماهنگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردهای نفتی مرتفع شد و اکثر سقف گازوئیل خودروهای این ناوگان به حالت قبلی بازگشت. وی با اشاره به تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل سنگین کشور تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته با وزرات صنعت ، معدن و تجارت و با دستور وزیر و همچنین همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشکل تامین لاستیک ناوگان حمل و نقل سنگین مرتفع شد. رویانیان تاکید کرد: مقرر شد تا لاستیک تولید داخل مورد مصرف حمل و نقل سنگین به حجم گسترده‌ای با قیمت کارخانه برای رفع مشکل افزایش قیمتدر اختیار اتحادیه‌های صنفی مربوط قرار گیرد تا در پایانه‌های کشور در میان رانندگان این ناوگان توزیع شود. وی ادامه داد: در خصوص لاستیک‌های وارداتی ناوگان عمومی سنگین نیز مقرر شد تعرفه واردات این لاستیک‌ها کاهش یافته و از طریق توزیع اتحادیه‌ها، بازار لاستیک از نظر قیمت و حجم کنترل شود. رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور همچنین با اشاره به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: اقدامات لازم برای ورود 2 نوع خودرو سواری به ناوگان تاکسیرانی انجام گرفته است و بزودی در طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسود دو نوع خودرو جدید نیز به کار گرفته می‌شود.
کد خبر 16318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
    0 0
    آقا جان .لاستیک ایرانی مخصوصا سنگین اون اصلا بدرد نمیخوره .خدا شاهد است 5 جفت اون زیر کله 6 ماه کار نکرد. تازه عدم تعادل ماشین و نداشتن فرمون و ترمز درست و حسابی بخاطر کیفیت پائین هم پیشکش .قیمتش هم تفاوت زیادی با لاستیک خارجی نداره . تو رو خدا لاستیک خارجی حتی چینی و هندی با تعرفه پائین وارد کنید