ضرورت اخذ عوارض از خودروهای وارداتی

پرشین خودرو: یک کارشناس اقتصادی گفت: اعطای تسهیلات به خودروسازان و دریافت عوارض از خودروهای وارداتی در حمایت از تولیدکنندگان داخلی لازم و ضروری است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طاهری کارشناس خودرو با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خودروسازان داخلی برای تولیدات خود نیازمند تسهیلاتی هستند تا بتوانند محصولات خود را با سطح کیفی بالا در اختیار مصرف کننده قرار دهند، بنابراین حمایت از آنان می تواند زمینه را برای رقابت محصولات داخلی با بازارهای بین المللی فراهم کند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراکز علمی کاربردی و حوزه های دانشگاهی می بایست همت بیشتری را در تربیت افراد کارآمد در زمینه خودروسازی داشته باشند چرا که در این خصوص ما به افراد متخصص بیشتری نیاز داریم. وی در پایان ادامه داد: تغییرات مدیریتی از جمله عواملی است که موجب عملکرد ضعیف شرکت های خودروسازی در سال های اخیر شده و در واقع این ثبات در مدیریت است که می تواند خودروسازان را در جهت تولید بیشتر سوق دهد، بنابراین ما نیازمند مدیران باتجربه در این بخش هستیم.
کد خبر 16350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
    0 0
    آقاي كارشناس خودرو!!!!!!!؟؟؟؟ در حال حاضر عوارض و ماليات درشتي از خودرو هاي وارداتي ميگيرند. اما خودرو سازان داخلي از حمايت بيش از حد در دو دهه گذشته نه تنها ارتقا نيافتند بلكه درجا زده اند و ريخت و پاش بيش از حد اين بچه لوس و ننر را فاسد كرده است . بنابر اين يك جراحي اساسي در سياست هاي حمايتي لازم است تا مانند ديگر خودرو ساز هاي آسيايي از زير سلطه سياسيون خارج شده و مديران غير سياسي سكان اين صنعت را در وضعيت رقابتي و در هاي باز بر عهده بگيرند.والسلام