کد خبر 16580
۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱
لغو امتیاز در انتظار نمایندگان متخلف سایپا

پرشین خودرو: قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: به طور جدی با عاملان هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی و عدم پاسخ گویی به مشتریان برخورد خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، روح الله صمدی مله، با بیان این مطلب افزود: تیم های بازرسی برای نظارت و اثر بخشی بیشتر بازرسی ها تشکیل و برنامه ریزی به منظور برخورد قانونی با نمایندگی های متخلف انجام شده است و با نمایندگی هایی که بدون توجه به شرایط کنونی موجب ایجاد نگرانی و اضطراب در بازار شوند، به شدت برخورد و امتیاز نمایندگی آنها ابطال خواهد شد. وی گفت: تا کنون سه نمایندگی فروش سایپا به دلیل تخلف لغو امتیاز شده است و ضمن تشدید بازرسی ها با نمایندگی هایی که تخلف آنها محرز شود به شدت برخورد خواهد شد. مدیرعامل پارس خودرو با مناسب ارزیابی کردن توزیع خودروهای ثبت نامی در سطح نمایندگی ها تصریح کرد: توقع ما از نمایندگی ها این است تا در شرایط کنونی نسبت به عرضه خودرو با قیمت های مصوب اقدام و از بروز دلال بازی و ایجاد شبهه در سطح نمایندگی ها جلوگیری کنند. صمدی مله در پایان یادآور شد: تمامی آحاد مختلف مردم در هر شغل و پیشه ای باید با رعایت انصاف و قوانین موجود زمینه رفاه بیش از پیش هموطنان خود را فراهم کنند و گروه خودروسازی سایپا نیز در این زمینه از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر 16580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    3 0
    آره دیگه 50تا ماکسیما بده به 50نماینده برتر ایران و100تا تیانا به 100نماینده بعدش هم بگن 280 تا ماکسیما فروختیم وتوزیع عادلانه کردیم برید ببینید این ماشینا به اسم چه کسانی فاکتور شده اند وبه چه قیمتی!!!!(توزیع عادلانه یعنی فروش اینترنتی با اطلاع قبلی ) چرا یکی یک دونه مگانها روبه همه نمایندگیها ندادید خوتون میدونید اگه بخواهید در نمایندگیهای متخلف را ببندید باید همشونو ببندید چون شما این ماشینارو میدید که آزاد بفروشن تا دهنشون بسته باشه ونق نزنند که نمایندگی سود نداره و.....داره ضرر میده