کد خبر 16711
۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰
افزایش قیمت محصولات پارس خودرو تایید شد

پرشین خودرو: در حالی که هفته گذشته شرکت پارس خودرو قیمت جدید محصولات خود را به نمایندگی‌های فروش ابلاغ کرده بود، اخیرا این قیمت‌ها با چند روز تاخیر بر روی سامانه اطلاع‌رسانی 124 منتشر شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، هفته گذشته فقدان هماهنگی بین ابلاغ نرخ‌های جدید از سوی شرکت پارس خودرو و اعمال این نرخ‌ها بر روی سامانه اطلاع‌رسانی 124 موجب ایجاد ابهاماتی برای مصرف‌کنندگان شده بود. این در حالی است که پیش از این مسوولان سازمان حمایت به‌ویژه رییس این سازمان اعلام کرده بود که قیمت‌های اعلامی برروی سامانه 124 قیمت نهایی فروش بوده و مصرف‌کنندگان باید هنگام خرید خودرو از طریق مراجعه به سامانه 124 از قیمت‌های رسمی مطلع شوند. به نوشته ایسنا، در این زمینه مشخص نیست فقدان هماهنگی در ابلاغ قیمت‌های جدید از سوی پارس خودرو و اعمال آن برروی سامانه اطلاع‌رسانی 124 به چه دلیل رخ داده است و در این میان مصرف‌کنندگانی که به امید آگاهی از نرخ‌های رسمی به این سامانه مراجعه و با چنین مواردی مواجه می‌شوند، چه باید بکنند؟
کد خبر 16711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    7 2
    با سلام هيچ تاخيري در اعلام قيمت هاي جديد در سايت 124 وجود نداشته،و دقيقا همان روزي كه برنامه فروش تيانا و ماكسيما باز شد همان روز ساعت 8 صبح در سايت 124 قيمت هاي جديد ثبت شده بود و هيچ گونه ناهماهنگي در كار نبود،لطفا در اخباري كه منتشر ميكنيد دقت فرماييد باتشكر